hallo allemaal. ik maak me zorgen en wil dit graag met jullie delen en misschien andere die dit herkennen. ben vandaag 6 weken zwanger, mijn eerste echo zou 24 juni zijn maar omdat ik wat bruin bloedverlies had en het niet vertrouwde wou ik een vervroegde echo. vandaag dus echo gehad, maar geen kloppend hartje. hoor van veel mensen dat het nog erg pril is om een kloppend hartje te zien/horen. ik ga voor de zekerheid op 24 juni terug. het bruin bloedverlies kon geen kwaad omdat dat oud bloed is. maar nu steeds met plassen met afvegen heb k lichtbruin op wcpapier met wat kleine stolsels/stukjes. Weet iemand wat dit is of betekend? Maak me zo'n zorgen! Hartelijk dank, groetjes joyce
Met 6 weken is het heel normaal dat je nog geen kloppend hartje ziet hoor. 1 dag kan zoveel verschil maken in het begin. Bruin verlies heb ik ook zo af en toe gehad, tot aan mijn 1e echo. Dus dat hoeft niks te betekenen. Bruin verlies heb ik ook gehad bij het begin van mijn mk. (Vorig jaar bij 6 weken) maar het ging toen van bruin heel snel over in roze en daarna rood met stolsels e.d.. Als ik jou was zou ik me nu echt nog geen zorgen proberen te maken, want zoals je in mijn verhaal ziet hoeft het niks te zijn. Hoe is je gevoel over deze zwangerschap? Toen het fout ging bij mij had ik van af het begin al het gevoel dat het niet goed zou gaan. Bij deze zwangerschap heb ik juist vanaf het begin een goed gevoel gehad.
Dankjewel, je verhaal doet me echt goed! Heb zelf ook een goed gevoel over de zwangerschap, maar natuurlijk is het makkelijker gezegd dan gedaan dat ik me niet druk maak. Heel hartelijk dank, en zal wat laten weten als ik de 24ste echo heb gehad, dankje!
Graag gedaan hoor! Ik weet hoe moeilijk het is om je niet druk te maken; hoe graag je je niet wil druk maken, toch doe je het. Ik ben benieuwd naar je echo de 24e! En weetje, ik heb nu geleerd dat je gevoel je echt veel zegt. Het is een soort van intuïtie waar je op moet proberen te vertrouwen. Een garantie is het natuurlijk niet, maar toch.
Mijn eerste zwangerschap eindigde in een MK met 6 weken, maar ik had helder-rood bloedverlies, met stolsels... Tijdens deze zwangerschap had ik met 6+4 ook bruinverlies... Ondanks dat ook ik deze zwangerschap een goed gevoel had, schrik je toch verschrikkelijk. Ik kon gelukkig meteen naar de VK, en die zag meteen hartactie. En nu, 22 weken verder, trapt er een druk meisje tegen mijn middenrif aan 6+4 was wel vroeg voor hartactie, maar het kan dan al wel... Ligt er ook aan welke dag je ei precies was, en wanneer de celdeling is begonnen, 24 of 36 uur later, en het kan op zo'n korte termijn al een heel verschil maken! Probeer vertrouwen te hebben in je eigen lijf!
Volgens mij is het zo dat je je geen zorgen hoeft te maken zolang het geen helderrood bloed is.. En 6 weken is ook erg vroeg om een kloppend hartje te zien.. Succes de 24e!!
Ik had bij 6+4 een kloppend hartje. Maar dat was idd erg vroeg, is mij ook verteld. Verder heb ik de eerste 12 weken bijna wekelijks bloedverlies gehad, verschillend van bruin tot rood met stolsels. En nu toch echt bijna 28 weken zwanger!
dankjewel allemaal jullie reacties doen mij zoooooo goed! dankje dankje dankje en ik hou jullie de 24ste op de hoogte!
meiden, ik zou jullie vandaag iets laten weten hoe de echo ging. Alles zag er goed uit! Er was hartslag te zien en ik en mijn vriend zijn ontzettend blij! Vorige x dus te vroeg geweest! Groetjes Joyce