Extra groeiecho 28 weken

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Brabantsmeisje, Jun 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

Jul 13, 2012
    923
    46
    28
    Female
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    #1 Brabantsmeisje, Jun 24, 2013
    Last edited: Jun 24, 2013
    Omdat met 20 weken een verstoorde glucose tolerantie is geprikt loop ik sinds die tijd weer in het ziekenhuis. We hebben het ondertussen zo goed als onder controle, maar ik blijf toch om de 4 weken een groei echo krijgen. Wat ik helemaal niet vervelend vind :D

Vandaag mochten we weer en wat is het toch prachtig om te zien. Ons klein wormpje is echt al een ventje en ik ben helemaal verliefd.
    Hij lach al mooi met zijn hoofdje naar beneden, wat ik al dacht omdat ik de afgelopen dagen echt een blaasinhoud van 3 druppels had.
    Alles zag er goed uit, hij groeit (als sinds het begin) mee met de bovenste groeilijn en de metingen gaven aan dat hij een klein weekje voor zou lopen. Maar dat is relatief.
    Zijn gewicht werd nu door de computer op 1485 geschat. (vette typfout haha, moet 1184 zijn)

Wat wel in de gaten gehouden gaat worden is mijn placenta. Het leek alsof deze op dit moment ook beneden lag, maar het kan zijn dat het door het groeien van de bm gewoon nog naar boven komt. Ik hoop dat wel, want ik hoop eigenlijk op een natuurlijke bevalling.

Share This Page