Mijn ongesteldheid deze maand is vreemd. Ik werd ongestel op cyclus dag 25. De eerste dag hevig. Daarna minder. Normaal lek ik snacht enorm door. nu niet. Werd dinsdag ongesteld en vrijdag was het over. Normaal duurd het 7 of 8 dagen. En heb ik enorme buikpijn. nu dus helemaal niet. Zou het wel ongesteldheid zijn. Heb vanmorgen een testje gedaan en die gaf wel een vaag streepje. Maar die vage streepjes op testen vertrouw ik niet. Ik weet het niet meer. Maakt me onzeker
Vaag streepje is toch zwanger, want je hebt niet genoeg hcg in je lichaam om een test te laten reageren als je niet zwanger bent of was. Ik zou even contact opnemen met je huisarts.
Heb je een foto van de test? Anders even iets water erdoor, dan kan het streepje duidelijker (of niet) worden.
Bem sinds juli vorig jaar bezig. drnk ook dat die test een indroger is. Soms wil je grasg wat zien. Helemaal opgedroogd kan ik geen lijntje meer zien.
Zie helaas niets op de test, is je bloeding nu helemaal gestopt? Zou over een dag of 2 nogmaals testen. Vervelend he die onzekerheid..
Ah nou ik denk dat zo'n vreemde ongi voor jou dan niet helemaal vreemd is als ik je cyclussen zo bekijk....
Ze zijn wel onregelmatig maar was wel altijd vrij heftig ruim 1 week. Maar misschien nu ze langzaam aan iets regelmatiger worden. Dat ik ook niet meer extreem vloei. Mijn ongesteldheid begon dinsdag en stopte vrijdag. En vandaag weer wat bruin verlies. maar op naar de volgende ronde maar.