3 weken geleden bij 10+1 bleek het vruchtje gestopt te zijn rond 8 weken. Die vrijdag 21/6 heeft de gyn het er uit getrokken omdat het niet vanzelf los kwam maar wel bijna dus gelukkig geen curettage. Ben nu bijna anderhalve week bloedvrij en een week geleden was mijn zwangerschapstest (k 2v5) omo wit. Op de echo vorige week zag de gyn nog wel iets van 2 x 1,5 cm maar ze zei dat dat van alles kon zijn en dat ze verwachte dat mijn lichaam het vanzelf zou oplossen. Vanmiddag kreeg ik menstruatie achtige pijn en steekjes en ook een beetje bloedverlies. Ik baalde er al van. Maar ben ook sinds 5 dagen aan het ovu testen om mijn eisprong te vinden. En net lijkt wel een positieve ovulatietest. Kunnen jullie eens meekijken? Wat zouden jullie doen? Ervoor gaan? Vind het wel spannend...
Jazeker dat het kan! Hij is goed positief hoor, ik testte 6 weken na mijn mk weer positief (zwangerschapstest) van mijn zoontje. Heel veel succes!
Ik begin nu toch te twijfelen of het mijn eisprong was. Ik verlies al sinds de dag van de positieve ovu test elke dag een beetje bloed en beetje buikpijn. Zal wel miskraam gerelateerd zijn. Wat zouden jullie doen? Doortesten? Of is het echt mijn eisprong geweest? Kan dat als je nog niet helemaal 'schoon' bent?
Moeilijk te zeggen, Je testten geven wel duidelijk aan dat er 1 positieve tussenzit en dat hij erna afloopt. Verlies je nog steeds? Denk dat er niets anders op zit als afwachtten, duim voor je dat het je eisprong was en dat je over 2 weekjes een mooie test hebt
Ik had op dag 10 van m'n cyclus na curettetage ook m'n ovulatie. Toen helaas ook niet geklust door nog wat bloedverlies. Succes meid!!