Hier ook maar even, wil graag jullie mening/ervaring: Ben 4 dagen overtijd, 11 DPO ongeveer en KV2v5 test negatief. Heb wel veel kwaaltjes, enorm moe, misselijk, opgezette buik. Ei op 15 of 16 (of 17?) juli gehad. Heb ik te vroeg getest? Of zijn er meiden die na een aantal dagen na NOD pas positief testte?
Bij 11 dagen na je eisprong, ben je nog niet 4 dagen over tijd (zoals ik al schreef in je andere topic). Je kunt dus ook niet zeggen dat je 4 dagen na je NOD getest hebt, aangezien een NOD nooit een week na de eisprong is. Succes.
Dat hoeft helemaal niet waar te zijn, 14 dagen na de eisprong is maar een gemiddelde. Ik heb altijd een late eisprong, dag 16/17, en toch altijd een cyclus van exact 28 dagen. Maar als je eisprong 15/16/17 was, zit je vandaag toch al in elk geval 12 dagen DPO?
Mijn cyclus is altijd rond de 26 dagen, heb nooit de pil meer gebruikt na de eerst. M'n ei als altijd laat in mn cyclus en 9 tot 10 dagen na mn ei wordt ik altijd ongesteld. Vandaar dat ik op 24 juli mijn NOD had (dacht ik dan). Op 15 juli knal ovu test dus die dag, of de 16e, of misschien de 17e eisprong. Na de 15e niet meer verder getest maar wel geklust. De DPO weet ik dus ook niet exact, kan 12 zijn, maar ook 11 of 10. Heb nooit symptomen van ongi. Komt vanuit het niets, hooguit van puistjes tussen mn borsten en dat heb ik niet. Wel misselijk en enorm moe maar weet het gewoon ff niet meer. Ga sowieso maandag weer test wagen en als die negatief is, 2 dagen later weer....
Sjapaz Natuurlijk kan een kortere luteale fase. Maar je NOD is niet een week na de eisprong. En op 11 DPO kun je niet zeggen dat je vier dagen overtijd bent. Dan is er medisch gezien toch iets mis...