Negatief op 9 dagen na tp, kan het nog posi worden?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by KateK, Jul 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    17 juli een terugplaatsing gehad van een 8 cellige cryo.
    Vandaag wachtdag 9 en een negatieve sensitest zwangerschapstest. Bij onze dochter ( was een cryo van 5/6 cellen) testte ik op wd 9 wel licht positief. Kan het zijn dat deze cryo toch later is ingenesteld? Ik vrees dat we de hoop op een brusje op moeten geven. Zijn er mensen die eerst negatief testten en een of twee dagen later wel positief? Ik ga morgen middag weer testen maar moet even mijn vragen hier neer leggen..

2. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Voel me overigens wel zwanger, misselijk, lage rugpijn en pijn in de liezen op momenten. Soms wat menstruatie krampjes. Ik kan me er nog niet bij neerleggen hierdoor

3. Floor2013

Floor2013 Lid

Feb 18, 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi KateK,
    Ik heb alle keren al op WD 5/6 voor het eerst positief getest, zowel bij vers als cryo, maar dat is erg vroeg. Vaak hebben vrouwen zo'n beetje rond WD 7/8 een eerste positieve test. Ik hoor soms dat vrouwen later pas de eerste positieve test hebben, maar een eerste positieve test ná WD 10 komt niet zo vaak voor.
    Ik hoop dus dat je vandaag een mooi tweede streepje had!!! Succes in ieder geval!

4. abi

abi Bekend lid

Mar 12, 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Hier op wd 6 negatief en op dag 8 positief getest, dat zou ong gelijk zijn geweest aan mijn nod.
    Succes nog hopelijk krijg je toch nog een posi test

Share This Page