misschien een hele rare vraag. de vriendin van mijn broertje is zwanger. nu zit ze te denken om het te laten aborteren... weten jullie of het mogelijk is om het bevruchtte eitje over te laten zetten naar mij? hopelijk krijg ik een spoedige reactie
Ik weet niet of dit kan maar zou je dit echt willen dan ? lukt het zelf niet ? Stel dat ze het kind terug wil ofzo ik zou eerst eens kijken of dit wettelijk wel te doen is ... Hoop voo je van wel als dat is wat je wilt
ik zou haar idd willen helpen. ze is katholiek en abortus mag bij hun dus eigenlijk niet... en ja ik wil al een tijdje een kindje en zit aan inseminatie te denken omdat ik geen vriend heb. dus het zou wel een oplossing zijn...
Dat kan wel maar volgens mij is dit enkel mogelijk in het prille begin. Is het dan niet beter te wachten totdat je een vriend hebt die de echte vader kan zijn in plaats van je broertje?
ze is nu drie weken ongeveer... tja miss wel verstandiger... maar ik weet dat ik eraan toe ben... en dat ik het kindje wel een hoop te bieden heb...
is volgensmij ook niet gezond om je broertje te gaan dragen .. ? of wel is dat alleen met bevruchting dat het geen fam moet zijn ... Weet het niet maar ik zou toch uitkijken wat als je broer het kind over een paar jaar terug wil ... En ik ben ook katholiek niet zwaar ofzo maar een verwijdering is hoe dan ook abortus voor de kerk volgensmij... Wat vind je broer hier van ?
tja hij heeft haar ook zelf zwanger gemaakt ! ik zou het niet doen volgensmij heeft zoiets veel risico en wie weet wat je er later mee gaat afzien ... want hoe leg je dit uit aan het kind en dan komen haar ouders er ook achter....
als je al zwanger bent kun je het volgens mij niet overdragen alleen als embryo die nog ingenesteld moet worden en als ze zwanger is zit het al ingenesteld dus dan gaat het niet meer volgens mij en als ze 3 weken is heeft ze wel erg vroeg getest of..... bedoel je dat ze het al 3 weken weet?
Ik vind het erg raar dat jij het kind van je broertje wilt dragen en dus eigenlijk zwanger bent van je broertje! Maar als jij dat graag wilt...............................
ik vind dit een beetje een raar iets , sorry...ik zou t nooit doen want je draagt wel hun kind! dan heb je dus strax een kind van je broertje idd.... maar ja als jullie dat graag willen...kweet niet of t kan...maar ik zou er wel heeeel goed over nadenken...als t is gebeurd kan je niet meer terug..en wie weet willen dan de echte ouders t kindje wel terug en heb jij gekloot in de fam! suc6 iig!
Jeetje.....je bent 25.... Je zult het vast niet willen horen en het zal ook wel aan mij liggen......maar je hebt toch nog alle tijd van de wereld om iemand te ontmoeten en daar samen kinderen mee te krijgen?
en wat zegt de rest van de fam er eigelijk van? je ouders of haar ouders ofzo? en idd zoals hierboven al is gezegd: als ze 3 weken zwanger is heeft ze wel heel vroeg getest :S weet je dan zeker dat ze niet langer is? blijf t een vreemd verhaal vinden maar goed
nu maak je dus van hun probleem die van jou! Dan had je broertje het veilig moeten doen als ze geen kinderen willen. Nu zullen ze toch echt hun eigen verantwoordelijkheid moeten nemen! Ik vind het een heel raar verhaal! Jij zegt ik zit te denken aan inseminatie. Je bent 25, wacht op een eigen kerel, een kind is niet voor de heb maar komt uit liefde. Kijk als je nou geen kinderen kan krijgen of je bent al op leeftijd en alleen...... Ik vind het heel apart. Houd er rekening mee dat dit heel veel gezeur op kan leveren.
Beetje ongeloofwaardig als je het mij vraagt Het lijkt mij ook niet echt mogelijk om het over te laten plaatsen naar jou. Voor het kind later zal het ook niet echt leuk zijn denk ik...
Een antwoord op je vraag; Het kan niet. Embryo gaat waarschijnlijk al dood Geen enkel ziekhuis (in nederland) doet dit! Ik heb er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord.