lijkt mij ook dat geen enkel ziekenhuis in nederland dit doet.En ik zou bijna zeggen waar wil je toch aan beginnen en hoe komt de gedachte in je op vraag ik me af,ik wil je helemaal niet aanvallen ofzo maar nee het lijkt me al zou het kunnen in nederland niet echt een goede keuze. Meschien als de ouders van dat meisje het weten ze wellicht heel anders reageren en zo te horen zal je broertje er niet van weglopen zeker als hij tegen abortus is,dus wie weet valt het allemaal wel mee,als je hun toch wil helpen probeer haar dan te overtuigen om naar haar ouders te gaan en het te vertellen zou ik zeggen. groetjes jeslin
Volgens mij kan dit na innesteling niet meer. Als je een BBZ hebt is het ook niet mogelijk om het kindje weg te halen en alsnog in een baarmoeder te plaatsen. Misschien kan ze de zwangerschap wel uitdragen en van de VBOK ondersteuning krijgen en het kindje daarna afstaan voor adoptie als ze het echt niet wil houden? En ik schrik van de aanvallende en oordelende reacties van de mensen hier. Hou je gewoon aan de vraag van de topic en als je er moeite mee hebt, reageer dan gewoon niet of tenminste met een beetje respect.
voor de innesteling ook niet. daarom worden eitjes bij ivf net voor de eisprong weggezogen, zodra ze uit de eierstok komen zijn niet niet meer te vinden.
Ik denk niet dat het mogelijk is. Maar dames hebben jullie ooit van een draagmoeder gehoord? Ik zou dit zeker voor mijn zus doen, dus waarom zou je niet het kind van je broer kunnen dragen? Ik heb het hier alleen over dragen, niet over de verdere opvoeding ed dat lijkt mij niet zo verstandig.
tuurlijk draagmoeder vind ik wat anders. maar hier ging t erom dat zij t kindje dan zou houden en opvoeden... en dat wij niet mogen aanvallen vind ik een beetje ver gezocht, we vallen haar niet aan maar geven onze mening over een onderwerp...en ja soms is dat niet leuk om te horen maar dat weet je van te voren als je zon onderwerp aansnijd denk ik. niet iedereen hoeft t overal en met iedereen eens te zijn, ik vind dat je dit dan ook mag laten blijken toch? ik snap heel goed dat je er misschien aan zou denken dat als je zelf een grote kinderwens hebt en je hoort dat een familielid een kindje wilt weghalen, dat je dat dan graag zou willen hebben. maar om dat dan in de contekst te doen van: ik wil graag insemenatie laten doen want ik heb geen vriend, en dat op je 25e, dus ga je maar om die reden t kind van je broer dragen (als dit dus had gekunt) vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan. maar goed dit is mijn mening en dat bedoel ik verder niet kwaad...maar tis gewoon mijn mening over dit onderwerp groetjes marieke
Ik ben het op zich met je eens, Sanneke, maar vind het nogsteeds wel een beetje raar verhaal, zeker omdat Marijke25 op andere topics wel heeft verteld dat 'ze al een tijd bezig zijn' zwanger te worden... Maar Marijke25, als het een echte vraag was; ik heb het even nagezocht en het is inderdaad niet mogelijk om een al ingenesteld embryo over te plaatsten. Dus abortus of het kind uitdragen zijn de enige opties. groeten, Miepie
Sanneke je hebt gelijk, maar dit is zeer tegenstrijdig! Lees hier een paar van haar vorige berichten: "IK BEN DE AFGELOPEN TWEE WEKEN OOK 3KILO AANGEKOMEN...ALLEEN ZIT IK NIET IN ME ONGI PERIODE... EN OOK NIET ER VLAK VOOR... IK HOOP HEEL STIEKEM OP ZWANGER... ZIJN AL LANG BEZIG VANDAAR. JE WEET MAAR NOOIT TOCH" "nou dat hopen we dan maar... al dat geoefen... wil nou wel een x resultaat zien ... maar ja verder heb ik dus helemaal geen last van verschijnselen... dus we houden er maar weer rekening mee....... " "misschien een hele rare vraag maar hoe lang duurt zon innesteling eigenlijk? heb nu al een aantal dagen last van een vreemd gevoel in mijn buik... gevoel wat ik normaal nooit heb...." Je kunt je dus wel vooorstellen dat deze reacties kunnen komen. We vallen haar niet aan, maar geven puur een reactie. In dit topic geeft ze aan geen vriend te hebben, maar ze zijn al wel een tijdje bezig Ik vind het persoonlijk allemaal zeer vreemd. Je kunt niet verwachten dat zoiets serieus genomen wordt als je jezelf steeds tegenspreekt. Kan me aan de andere kant wel voorstellen dat je zoiets voor je broer over hebt. Maar als de vriendin van je broer dat kind niet wil houden, had ze meer verantwoordelijkheid moeten nemen. Ik hoop dat je een beetje duidelijkheid hebt gekregen Succes met het zwanger worden!
huh? dus ze is 25 en wilt inseminatie omdat ze alleen is maar graag een kind wilt... maar ondertussen zijn "ze" al een tijdje bezig en behoorlijk aan de klus om een kindje te krijgen? jaaaaja...t word steeds vager volgens mij hihi
draag moeder of bam moeder is een bewuste keuze, en als zij daadwerkelijk bammoeder wil worden, heb ik daar alle respect voor... maar idd het klopt niet helemaal wat ze zegt, e dat is wel erg vreemd, moet ook zeggen dat ik haar niet meer heb zien reageren... kijk, mijn zus is ook aan het informeren voor bam moeder, zij is 28... dit is een zeer bewuste keuze en heb ik respect voor dus als dit meisje dat ook wilt, moeten we dat ook respecteren... kind van je broer uitdragen als draagmoeder zou ik ook respecteren, maar een kind opvoeden van je broertjes vriendin :S neej dat klopt niet... krijg je alleen maar gezeik van lijkt mij... maar al met al, is dit een eng topic, en klopt er voor geen kanten iets van t hele verhaal