Dipstick ovutesten of gewoon midstream?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MysteriousG, Sep 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hoi dames,

Ik wil de komende ronde met ovutesten aan de slag en wil deze bij zwanger en kids bestellen. Alleen heb ik er geen ervaring mee. Heb veel positieve ervaringen gehoord over de testen van zwanger en kids, maar als jullie betere suggesties hebben, hoor ik het graag :D

EN NU MIJN VRAAG: Hoe zit het met de betrouwbaarheid van de dipstick vs midstreamtesten? Waarom gebruiken de meeste dipsticks? Is dit omdat t goedkoper is of omdat ze beter zijn? En hoe zit dat nou met de dipstick testen? Hebben ze een of ander dopje zodat je deze over de het stukje kan doen wat in het plas is gedompeld? Lijkt me walgelijk om deze te bewaren of ergens te laten liggen:$

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

Liefs, MG

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Ze zijn hetzelfde. Alleen zit er bij de midstream een hoesje omheen. Ik heb zelf ook een keer de dipsticks gebruikt maar vond het niet erg handig. Je moet ze dan ergens opplakken met plakband om een rijtje te maken zodat je de oploop kunt zien en met de midstreams kon ik ze gewoon onder elkaar leggen ;) En dan schreef ik erop van welke datum die was.... Ik zou dus kiezen voor midstreams. En buiten dat kun je er gewoon overheen plassen en bij dipsticks moet je je urine opvangen.

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Dipsticks, veel goedkoper :)

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties meiden :) in dat geval ga ik denk ik toch voor de midstreamtesten. Dipstick lijkt me teveel gedoe en walgelijk kwa hygiëne enz.. wil de test namelijk ook bewaren en vergelijken

Share This Page