Hoi, Ik hoorde dat een vriendin van me zwanger is, maar dat was op zwangerschapstesten niet te zien omdat er niet genoeg zwangerschapshormoon aangemaakt zou worden. Komt dit vaker voor? Of is het gewoon toeval? Ze blijkt nu namelijk al 12 weken te zijn en de test gaf nog niks aan. Liefs Sharon
Dat was bij haar niet het geval omdat ze veel te weinig hormonen aanmaakte. Ze krijgt zover ik weet volgende week een echo.
Maar bij elke hormoontje is het al positief alleen geen dikke streep. Heb er nog niet van gehoord maar misschien dat het wel voorkomt. Maar op de echo zal tezien zijn of ze daadwerkelijk zwanger is.
hoe weet ze dan dat ze echt zwanger is als het nog niet echt aangetoond is? weet ze het van de kwaaltjes die ze heeft? gr roos
ze begint al een buikje te krijgen, en pijnlijke borsten. Geeft 's ochtend heel vaak over. En ze hebben vorige week bloed geprikt en daarin was het wel te zien. maar ik vroeg me dus echt af of dat vaker voorkomt maar dat wist zij ook niet. misschien dat er hier meer mensen ervaring mee hebben