Lieve dames, Heb even jullie hulp en advies nodig. Ik heb een schat van een vriend, hebben nu bijna 2 jaar een relatie. Ik heb een dochter van 6 uit een eerdere relatie en hij een dochter van 4. Ik wil heel graag onze liefde bezegelen met een kleintje van ons 2e ( tenminste als ons dat gegund is) Ik heb sinds 1,5 jaar verschrikkelijk veel last van mn hormonen. Als iemand mij verteld dat ie zwanger is barst ik in huilen uit. Gun t iedereen hoor, begrijp me niet verkeerd. Mijn partner weet hier van. Wilde eerst geen kinderen meer, later vertelde hij dat hij toch met mij nog wel een kleintje wilde maar nu nog niet i.v.m. mijn situatie ( ik zit in de schuldsanering). Pas vertelde mijn schoonzus dat ze een 2e kindje verwacht. Ben weg gelopen en in de armen van m`n partner in huilen uit gebarsten. Hij heeft me getroost en blijft zeggen onze tijd komt wel, heb geduld. Ik wil t zooooooo graag, Althans wil t proberen, er is natuurlijk altijd een kans dat t niet wil, Toch? Laatst zei hij: schat, binnen een jaar ben jij zwanger!!!! Ik ben t wachten zo zat, en elke keer als ik er over begin zucht hij. Lijkt wel alsof hij mijn "gezeur" en mijn hormonen zat is. Wat moet ik doen zodat dit niet tussen ons gaat staan?? liefs trotsemama
Meid ik weet precies hoe je je voelt. We zijn ook hele tijd bezig geweest (4 jaar), eindelijk zwanger maar helaas een miskraam. Nu alweer een jaar verder en nog niets. Misschien een vrouw in de omgeving waarmee je erover kan praten? En het forum is ook een goede plek om je hart te luchten. En misschien kan je teunisbloem capsules innemen voor je heftige pms/hormonen. Ze helpen erg goed. Geef de moed niet op, ik weet het, het klinkt zo makkelijk. Hopelijk komt je droom snel uit. Geniet van je kleintjes en ik denk dat je vriend wel gelijk heeft mbt je situatie. Ik weet niet hoe lang je al in de schuldsanering zit(duurt 3 jaar) maar ik weet wel dat het geen vetpot is. Straks heb je lekker een schone lei en financieel een kindje meer te bieden. Probeer zwanger te raken een paar maanden voordat je sanering afloopt. Jij blij, vriend blij, kids blij en toekomstige baby blij!