Hallo dames, Ik ben deze maand voor het eerst echt aan het temp. geslagen. Hierbij mijn kaartje: (hoop dat het posten gelukt is) Volgens mij klopt het patroon (voor zover ik het allemaal snap :-s ) Klopt het dat ik (als het raak is [-o< ) in deze hoge temp. reeks nog een dip rond de innesteling moet krijgen? En op hoeveel dagen na de eisprong is de innesteling ongeveer? Nou, ik ben benieuwd hoe deze maand afloopt. Voor jullie allemaal: ook veel succes!
hey, de innesteling gebeurt ongeveer 7 tot 10 dagen na je eisprong dacht ik en je moet geen innestelingsdip hebben om zwanger te zijn, en omgekeerd is niet omdat je een dip hebt, dat je zwanger bent dus daar mag je niet op af gaan gewoon afwachten tot aan je NOD meisje en zien wat je temp verder doet deze maand.... gr claire
hoi Van je kaartje te zien is ov op dag 12 geweest. Toevallig las ik later pas dat je test positief was op die dag. Waar kan ik zien op het kaartje op welke dagen je geklutst hebt? Je temperatuur zou gedurende 18 dagen hoog moeten blijven na bevruchting. Nu wachten tot je kunt testen. Ik duim voor je! Jac
hallo, Dank voor jullie reacties. We hebben gekust op dag 7,9,11, 13 (2x) en 15. volgens mij dus wel goed getimed. Goed om te weten dat er niet nu perse een dip hoeft te volgen, zou ik me anders maar zorgen over maken als hij niet komt. Gewoon wachten (makkelijker gezegd als gedaan...) dus. @mss: volgende keer in de tempkaartjes. Beloofd Thanks dames.
Dan lijkt het mij toch dat terwijl je het op dag 11 hebt gedaan (één dag voor ovulatie) het raak was. Vreselijk deze tijd - dat afwachten is ook niks voor mij!
Hahaha wat is klutsen? Net zoiets als randje fietsen : en de reactie van Hster is ook leuk die komt in het berichtje hier onder