Weer aan het werk en mamahonger

Discussion in 'Borstvoeding' started by Sophy, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,880
    2,882
    113
    Noord-Holland
    Deze week ben ik weer begonnen met werken en zoals verwacht meldt mn meiske zich smachts een paar keer met vnl mamahonger ;) even een laar minuutjes drinken en weer slapen. Is dit nou een fase (en hoelang?)? Wennen aan de go en dan is het over? Of nlijft het omdat ze me overdag minder ziet?

Ik ga,er maar gewoon weer in mee maar ook nieuwsgierig hoe het werkt, wat te verwachten :)

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,812
    5,949
    113
    Female
    Was hier ook (bij de dames) en duurde ong 2 weken.
    Toen gingen ze doorslapen van 21.00-06.00 :)))
    Het zal waarschijnlijk een fase zijn, iedereen moet wennen aan de nieuwe situatie.
    Waar mama er altijd was is dat nu niet meer zo.
    Komt goed hoor!

3. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,880
    2,882
    113
    Noord-Holland
    Ok nog effies dus!

we hebben al de4mnd dip, 19w sprong, nu dus weer aan het werk plus eerste menstruatie.. al met al is het al 6 weken snachts feest met 5 keer eruit :D dat doorslapen klinkt als muziek in mn oren hahaha.
    maar ik wil graag bv blijven geven dus nog een weekje ofzo doorzetten lukt wel :)

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,812
    5,949
    113
    Female
    En dan krijg je als je begint met hapjes dat ze ook wel weer eens iets vaker willen komen (hoeft niet kan wel).
    En rond de 8/9 maanden drinken ze soms slechter omdat ze vreeeeselijk zijn afgeleid.
    Die gekke kindertjes ook;) Dat gedoe altijd hahahaha

Eigenlijk kan ik zeggen dat vanaf een maand of 10 het hier echt probleemloos ging allemaal.
    Dus tja toen ben ik (met zoon) nog maar ff doorgegaan:p

Share This Page