Hallo, Zo stom als ik ben kon ik het niet laten om nog 1x een Clear Blue met indicator t e doen. Als het goed is ben ik nu 5.3 weken zwanger, echter de indicator gaf 2-3 aan, dus 4/5 weken zwanger. Had hij nu geen 3+ aan moeten geven? Kleine bijkomstigheid: ik heb hem vanmiddag gedaan, dus niet met ochtendurine
Ik zou me geen zorgen maken. Je kan gewoon een late innesteling gehad hebben. Zelfs bij een echo kan je dagen soms weken achteruit of vooruit worden gezet in je zwangerschap. Wanneer heb je je echo? Geniet van je zwangerschap!!
Heb ik ook gehad en zie banner. Ik was bijna 6 weken en toen gaf hij nog steeds 2-3 aan. Niet te druk maken al is dat makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik.
Misschien kunnen je meehelpen om te berekenen hoe ver ik ongeveer zou zijn? Snap er niks meer van namelijk Afgelopen 2 cyclussen waren 27 dagen. De eerste dag van m'n laatste menstruatie was 7 dec. Ik dacht ( uitgaande van een cyclus van 27) dat m'n eisprong 20 dec was. Achteraf kan dit niet, omdat ik veel later positief testte. De laatste keer dat we rond de eisprong hadden gevreeën was op 22 dec. Kan het zijn dat m'n eisprong 25 dec geweest is? ( heb de hele dag toen krampen gehad). Maar wanneer is dan m'n NOD? En wanneer heeft de bevruchting dan plaatsgevonden? Ik heb op 4 jan een piepklein beetje roze verlies gehad ( innesteling?)
Ik had met 6wk nog 2-3 2dagen later 3+... Geen zorgen dus en maak jezelf niet gek met testen moet ik zeggen gefeliciteerd iig
Bedankt voor jullie geruststellende reacties Ik ga vanaf nu ook niet meer testen hoor, deze was al eigenlijk niet de bedoeling, maarja, ik liep er toevallig langs en hij viel zo m'n mandje in Maak me er verder ook maar niet meer druk om, t is alleen zo vaag allemaal, omdat mijn cyclus deze ronde ineens heel anders is geweest dan m'n vorige 2 cyclussen. En nog een vraag; zit er altijd 2 weken tussen eisprong en NOD of verschilt dit ook weleens?
Ik weet het alleen van mijn laatste 2 cyclussen en daar zat 17 dagen tussen. Geloof dat een luteale fase normaal is tussen de 10 en 18 dagen.