Zwangerschapstest faken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissyZuilen, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik zit met een hele dringende vraag eigenlijk.. Betreft een oude vriendin van mij. Zij beweerd namelijk dat ze zwanger is geweest en een curitatie heeft gehad in t ziekenhuis na haar MK.
    Kun je een zwangerschapstest faken? Dus kun je een zwangerschapstest die negatief is, positief maken voor de buitenwereld?
    Moet er wel even bijzeggen dat zij bekend staat om haar wilde verhalen en die zijn 9 vd 10 altijd verzonnen.
    Vandaar dus ook deze vraag..
    Kun je dus als je een test doet en die negatief is, hem toch nog postief uit laten slaan door invloeden? Zoals bijv. iets erop smeren of hem in een andere vloeistof stoppen, zodat deze 2 streepjes krijgt? En het dus lijkt alsof je zwanger bent.

    (In het ziekenhuis waar zij dus beweerd te zijn geweest voor haar curitatie is namelijk niks bekend, in haar medische dossier ook niet)
     
  2. Piet

    Piet Actief lid

    26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Nee, volgens mij kun je een zwangerschapstest niet om de tuin leiden. Je hebt er echt HCG voor nodig.
    Hoe ben je er dan achter gekomen dat de curretage nep was?
     
  3. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Als je een test lang laat liggen, kán je, als je test eerst nega is, een vaag tweede streepje (gaan) zien.

    Maar hoe moet ik het zien wat jij in je laatste regel beschrijft? Heb jij inzage gehad in haar dossier?
     
  4. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Doordat zij laatst in datzelfde ziekenhuis lag voor een operatie. En toen is er in haar dossier opgezocht welke behandelingen ze nog meer had gehad in dit jaar.
    En er was helemaal niks bij het ziekenhuis bekend over een curretage.
     
  5. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ikzelf niet.. Maar een andere vriendin van haar wel, die het niet vertrouwde wat ze allemaal liep te verkondigen.
    Ikzelf heb er verder weinig mee te maken, maar doordat hun met deze vraag zaten. Heb ik die hier gesteld, omdat ik op dit forum geregistreerd sta en dacht dat jullie hier wel een antwoord op wisten.
     
  6. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi,

    Ik weet niet of je een test kunt faken.
    Zelf heb ik wel eens een test van een onbekend merk gehad, ik kan niet eens meer op die naam komen die positief aangaf terwijl het bloedonderzoek 3 dagen later niets aangaf.

    Heb dus ook geen curritage o.i.d. gehad. Alleen de stress op dat moment aangezien het toen absoluut niet gewenst was. (tijdens afstuderen)

    MIsschien dat je daar wat aan hebt. Mocht het echt niet kloppen, dan zou ik vragen waarom ze het heeft verteld, meestal zitten er bij mensen met zo een verhaal een reden achter. MIsschien dat je haar daarmee kunt helpen.

    Hopelijk heb je hier wat aan.
    Succes, ook voor je vriendin.

    Krissa
     
  7. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Alleen de romed testen kunnen toch positief aangeven terwijl ze negatief zijn?
     
  8. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    volgensmij kun je een test NIET faken!
     
  9. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    ook niet als je er met een stift overheen gaat (het lijntje) en de test weer in elkaar zet?
    Hmmm, ik denk dat waar een wil is een weg is!
     
  10. Diavolo

    Diavolo Actief lid

    30 mei 2007
    187
    0
    0
    Ja of ze kent iemand die wel zwanger was en heeft daar de test van gejat ofzo? :) Ik weet het niet, lijkt mij vrij lastig een test faken. Maar hebben jullie die gezien dan? Ik bedoel, als je alleen een foto gezien hebt kan ze m zo van inet afgehaald hebben natuurlijk.
     
  11. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik meen ooit in een grijs verleden wel eens te hebben gelezen dat een zw. test positief uit kan slaan als er een man overheen plast? Weet niet zeker of het klopt hoor, maar als je dat persé zou willen weten, kun je dat altijd uitproberen...
     
  12. Diavolo

    Diavolo Actief lid

    30 mei 2007
    187
    0
    0
    Nou kabouter klus, dat werkt alleen bij sommige romed testen :) maar neej, dat is zeker niet standaard, mijn ventje heeft er wel eens een gedaan voor de grap :)
     
  13. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    misschien heeft ze een ovulatietest gebruikt en gezegt dat het een zwangerschapstest is.als je niet zwanger bent kan je 2 dagen positief testen met een ovu.test ;)
     
  14. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Volgens mij wordt er wel eerst een echo gedaan en/of een bloedtest, voordat er wordt overgegaan tot curretage. Als er dan niets te zien is, krijg je ook geen currettage toch?
    Pathologische leugenaar?
     
  15. hopefull

    hopefull Actief lid

    6 mei 2007
    418
    0
    0
    wat je ook kan doen is een oude positieve test gebruiken, ik kan hier bijv zeggen kijk ik ben zwanger door een test te laten zien van mijn vorige twee zwanger schappen, of ik steel die van mn zus whahahahah
     
  16. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja.. ze is waarschijnlijk een pathologische leugenaar. Alleen ze is al ouder als 18, dus haar moeder kan haar niet meer dwingen hulp te zoeken. Dit is namelijk niet t enigste wat ze dan gelogen heeft.. Nog véél ergere dingen die een "normaal" mens niet zomaar de wereld inbrengt.
    Maargoed, dan is ze dus echt wel slimmer als we dachten. Want die test heeft ze dus echt gemaakt. Ikzelf heb het resultaat niet gezien, maar der huisgenoot wel en die kwam weer bij mij ermee.
     
  17. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Dan vind ik het toch echt knap hoe ze het gedaan heeft.
    Ik heb na die ene test niet al te veel vertrouwen meer in testen maar zou het nooit aannemen als waarheid.

    Is Romed dat merk? Het zou kunnen maar ik kan geen zekerheid geven.
    Misschien heeft die vriendin dat ook wel gebruikt.

    Ik ben in iedergeval wijzer geworden en ga maandag zelf de huisarts even bellen. Bloedonderzoek is het meest zekere.

    Groetjes,
    Krissa

    PS: een man erover heen plassen lijkt me geen effect te kunnen hebben aangezien zij HCG zeker niet aanmaken. Knappen test dus die Romed
     
  18. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Je kan een zwangerschapstest niet faken!
    Want je hebt gewoon echt hcg nodig!

    De romed zelf ken ik niet, maar een andere test is echt niet fakebaar.

    En over het medisch dosie, niemand mag dat inzien, zelfs haar ouders niet, alleen zijzelf!Dus vinv het een beetje kort door de bocht dat het niet zou kloppen!
     
  19. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb toen ik net zwanger was van mijn zoontje een boek gekocht, dat heet Bijna Zwanger. Ik dacht leuk ik ben nu echt zwanger. Dus lezen, het ging over een meisje dat haar relatie wou reden en daarom deed of ze zwanger was. Zij heeft een test gefakt door er met stift een streepje op te zetten, en dan wat haarlak er over. Zij heeft het tot negen maanden vol gehouden en raakte helemaal verstrikt in haar eigen leugens.
    Nu is het natuurlijk maar een boek, zou niet weten of het echt ook kan. Ik was toen net zwanger en helemaal vol hormonen en moest steeds huilen bij het verhaal.
     
  20. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    een abortus kan je bij de rutgersstichting anoniem ( of zoiets, zonder dat anderen ervan af hoeven te weten) uit laten voeren, dit gebeurd bijvoorbeeld ook wel onder marrokaanse ,turkse of afrikaanse vrouwen die bijvoorbeeld seks voor het huwlijk hebben gehad ( is een heel ander verhaal natuurlijk) maar het is dus wel mogelijk zo,n ingreep te laten uitvoeren zonder dat het ergens in een dossier komt te staan.

    groetjes jose
     

Deel Deze Pagina