Help! 2 dagen lichte streep. .

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sentje, Feb 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sentje

sentje Lid

Feb 19, 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even jullie advies en ervaringen aub. .
    Ben al 2 dagen aan het testen met kv2 en het streepje blijft heeeeel licht :(

2. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Het kan zijn omdat je hcgom de twee dagen verdubbelt. Wanneer is je nod? Zit je er nog voor of ben je over tijd?

Bij mij was het in november dat ze een week lang licht bleven en daarna nog lichter. Het werd uiteindelijk een miskraam.
    Deze keer liepen ze wel mooi op en ik twijfelde er nog aan.

Mss even een dag wachten met testen en dan nog eens doen. Het kan ook zijn dat je traag bent met de aanmaak van hcg.

3. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    1,844
    1,585
    113
    Herkenbaar! ik denk eigenlijk dat het een fout is van de kruidvat testen. Met de Action test geprobeerd en Omo wit..

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je kunt ook beter om de dag testen. Dus als je nu overmorgen weer test, kun je het beter vergelijken. HCG verdubbelt om de dag. Vandaar.

Maar ik denk dat je zwanger bent hoor!

Geef je de uitslag van de bloedtest ook even door hier? Zal voor je duimen!

5. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Heb je een foto? Voor jezelf kan het lijken of het even licht is, voor een ander niet.
    Ook kan het als je 2 dagen achter elkaar getest heb deze niet oplopen, meestal verdubbeld je hcg om de 2 dagen.
    Succes

6. sentje

sentje Lid

Feb 19, 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL

Vandaag, 18:28

sentje

Junior Member

Re: Kv test positief cb indicator negatief op 1 dag???

Hoi lieve dames,
    Bloed uitslag: hcg waarde was laag, 11
    Gynaecoloog denkt dat ik zwanger WAS, en de test van vanmorgen was ook lichter dan gisteren helaas..
    Heb ook de hele ochtend menstruatie buikpijn gevoeld en klein beetje bloed verloren.. Heb geen buikpijn meer en geen bloed verlies..

Niet leuk dit:(

Share This Page