Hallo allemaal, ik hoop dat ik binnenkort zwanger mag zijn van de tweede. Met onze eerste zoon kwam ik er na 17 weken pas achter dat ik zwanger was. Ik was hier dus ook helemaal niet mee bezig dus weet niet goed wat ik allemaal voelde etc. Nu zijn we bewust bezig voor een broertje of zusje. Ik ben begonnen met temperaturen 2 maanden geleden. Gister had ik mijn nod maar ik ben niet ongesteld geworden. Wel had ik een flinke temp dip. Ik zat de dagen ervoor op 37.1 a 37.2 graden en gister kelderde hij naar 36.4. Ik dacht dat het hiermee over zou zijn. Alleen ben ik gister dus niet ongesteld geworden en is mijn temperatuur vanochtend weer opgelopen naar 37.3 graden. Mijn ei was vandaag 14dpo. Heeft iemand dit eerder gehad en wat zou het kunnen betekenen? Bedankt alvast!!
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb afgelopen maandag al getest maar helaas was deze negatief. Toch weer opnieuw een test halen dan of nog even afwachten?
Nee heb alles in mijn telefoon app staan helaas Vorige maand had ik ook een temp dip en deze bleef mijn hele menstruatie.
ik denk dat maandag gewoon te vroeg is geweest je zit nu 14 dagen na ei en dat was maandag dus 10 dpo dus na deze stijging zou je hcg wel kunnen meten als je temp omhoog is....ik weet niet of je ook al innesteling of dip heb gehad...?? dus je zou kunnen testen nu!
Dankjewel. Toch maar een test halen vandaag. Ik heb verder geen dip gehad in mijn temperatuur alleen gister dus ging er vanuit geen innesteling gehad te hebben. Ook geen bloed verloren etc.
nou je hoeft een innesteling niet altijd in je temp waar te kunnen nemen hoor!! ik dacht dat dat ook zo was maar blijkbaar niet ja testen kopen want hij is dat toch een stuk omhoog hoor beloofd veel goeds denk ik!
of je zou een hele late innesteling hebben gehad gister??? maar als je cyclus altijd even lang of stabiel is lijkt me dat ook stug...
Net een test gedaan van de action. Ik lijk heeel vaag een tweede lijn te zien. Deze oogt alleen meer grijs als roze. Ik denk dat ik door ga naar de volgende ronde.
Oeh spannend zeg! Ik duim gewoon nog even verder voor je. Ik had bijna 4 jaar geleden precies hetzelfde als jij, ook een mega dip op nod en de volgende dag weer terug te stijgen naar 37 graden. Was toch echt helemaal zwanger en de kleine man rent hier vrolijk rond. Ik hoop voor jou dat het voor jou hetzelfde goede nieuws zal inhouden!!
ik ga je hoop geven vorige week vrijdag had ik mijn NOD. woensdag ervoor heel licht lijntje, donderdag weer wit. vrijdag daalde mijn temperatuur en werd ik ongesteld. om alvast weer voor een volgende ronde te kijken hoe het met mijn temperatuur zat meette ik die gisteren en die was weer hoog! test gedaan, en jawel: hartstikke zwanger dus... hier flinke temperatuursdip gehad en nu zwanger! ik zal voor je duimen. lijkt me heel anders zwanger worden nu vergeleken met je zoontje!
oh spannend nog geen ongi en vaag lijntje ik ben benieuwd naar je test morgen...Hoe was je temp vanmorgen??? en heb je foto van je test??
Temp. was vanochtend 37.3. Flinke stijging dus ten opzichte van dinsdag. Nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Zal ff foto plaatsen van de test ook.
Ik vind het lijntje toch wel roze hoor. Ik denk dat we je al voorzichtig mogen feliciteren. Vooral als dit met middagurine in plaats van ochtendurine gedaan is.