Flinke dip op nod, nu weer flinke stijging. Hoe kan dit?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by KF20, Feb 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KF20

KF20 Lid

Feb 25, 2014
    68
    0
    0
    Administratiefmedewerkster
    Rotterdam
    Hallo allemaal,

ik hoop dat ik binnenkort zwanger mag zijn van de tweede. Met onze eerste zoon kwam ik er na 17 weken pas achter dat ik zwanger was. Ik was hier dus ook helemaal niet mee bezig dus weet niet goed wat ik allemaal voelde etc. Nu zijn we bewust bezig voor een broertje of zusje. Ik ben begonnen met temperaturen 2 maanden geleden. Gister had ik mijn nod maar ik ben niet ongesteld geworden. Wel had ik een flinke temp dip. Ik zat de dagen ervoor op 37.1 a 37.2 graden en gister kelderde hij naar 36.4. Ik dacht dat het hiermee over zou zijn. Alleen ben ik gister dus niet ongesteld geworden en is mijn temperatuur vanochtend weer opgelopen naar 37.3 graden. Mijn ei was vandaag 14dpo. Heeft iemand dit eerder gehad en wat zou het kunnen betekenen?

Bedankt alvast!!

2. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik zeg testen:D

3. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    heb je foto van je tempkaart of link?

4. KF20

KF20 Lid

Feb 25, 2014
    68
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt voor je snelle reactie.
    Ik heb afgelopen maandag al getest maar helaas was deze negatief. Toch weer opnieuw een test halen dan of nog even afwachten?

5. KF20

KF20 Lid

Feb 25, 2014
    68
    0
    0
    Rotterdam
    Nee heb alles in mijn telefoon app staan helaas :(
    Vorige maand had ik ook een temp dip en deze bleef mijn hele menstruatie.

6. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik denk dat maandag gewoon te vroeg is geweest je zit nu 14 dagen na ei en dat was maandag dus 10 dpo dus na deze stijging zou je hcg wel kunnen meten als je temp omhoog is....ik weet niet of je ook al innesteling of dip heb gehad...?? dus je zou kunnen testen nu!

7. KF20

KF20 Lid

Feb 25, 2014
    68
    0
    0
    Rotterdam
    Dankjewel. Toch maar een test halen vandaag. Ik heb verder geen dip gehad in mijn temperatuur alleen gister dus ging er vanuit geen innesteling gehad te hebben. Ook geen bloed verloren etc.

8. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou je hoeft een innesteling niet altijd in je temp waar te kunnen nemen hoor!! ik dacht dat dat ook zo was maar blijkbaar niet:) ja testen kopen want hij is dat toch een stuk omhoog hoor beloofd veel goeds denk ik!

9. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    of je zou een hele late innesteling hebben gehad gister??? maar als je cyclus altijd even lang of stabiel is lijkt me dat ook stug...

10. KF20

KF20 Lid

Feb 25, 2014
    68
    0
    0
    Rotterdam
    oke, dus er is nog hoop :D Ik ga een test halen vandaag. Dankjewel!

11. KF20

KF20 Lid

Feb 25, 2014
    68
    0
    0
    Rotterdam
    Ja mijn cylcus is altijd 31 dagen met 13 dagen ervoor mijn eisprong. Is nog nooit anders geweest.

12. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke dan zeg ik test kopen en dan testen vandaag of morgen:D we horen het wel ik duim hard mee!!

13. KF20

KF20 Lid

Feb 25, 2014
    68
    0
    0
    Rotterdam
    Net een test gedaan van de action. Ik lijk heeel vaag een tweede lijn te zien. Deze oogt alleen meer grijs als roze. Ik denk dat ik door ga naar de volgende ronde.

14. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Oeh spannend zeg! Ik duim gewoon nog even verder voor je.

Ik had bijna 4 jaar geleden precies hetzelfde als jij, ook een mega dip op nod en de volgende dag weer terug te stijgen naar 37 graden. Was toch echt helemaal zwanger en de kleine man rent hier vrolijk rond.

Ik hoop voor jou dat het voor jou hetzelfde goede nieuws zal inhouden!!

15. KF20

KF20 Lid

Feb 25, 2014
    68
    0
    0
    Rotterdam
    Dankjewel! Zolang ik nog niet ongesteld ben is er nog hoop zeggen ze he ;) Zal morgen nog eens testen.

16. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    ik ga je hoop geven :)
    vorige week vrijdag had ik mijn NOD. woensdag ervoor heel licht lijntje, donderdag weer wit. vrijdag daalde mijn temperatuur en werd ik ongesteld.
    om alvast weer voor een volgende ronde te kijken hoe het met mijn temperatuur zat meette ik die gisteren en die was weer hoog! test gedaan, en jawel: hartstikke zwanger :D
    dus... hier flinke temperatuursdip gehad en nu zwanger!

ik zal voor je duimen. lijkt me heel anders zwanger worden nu vergeleken met je zoontje!

groeneplant2022 likes this.
  17. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh spannend nog geen ongi en vaag lijntje ik ben benieuwd naar je test morgen...Hoe was je temp vanmorgen??? en heb je foto van je test??

18. KF20

KF20 Lid

Feb 25, 2014
    68
    0
    0
    Rotterdam
    Temp. was vanochtend 37.3. Flinke stijging dus ten opzichte van dinsdag. Nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Zal ff foto plaatsen van de test ook.

Attached Files:

19. KF20

KF20 Lid

Feb 25, 2014
    68
    0
    0
    Rotterdam
    En dinsdag moet natuurlijk gister zijn. Sorry!

20. ik87

ik87 Bekend lid

Apr 23, 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Ik vind het lijntje toch wel roze hoor. Ik denk dat we je al voorzichtig mogen feliciteren. Vooral als dit met middagurine in plaats van ochtendurine gedaan is.

Share This Page