de titel zegt het al...wat is betrouwbaarder??! en als FF je ei aangeeft is het dan zo dat je ei ook zeker altijd gesprongen is...? of iig dat wanneer je een duidelijke temp stijging hebt?
Ik vind ff fijner ik drink vaak te weinig waardoor ik heel geconcentreerd e plas heb waardoor mijn ovulatie testen altijd een licht streepje aangeeft wat meestal net wat lichter als de con trol streep is.
maantje maar het is toch juist goed om de streepjes goed te zien?.of snap ik het nu niet? of zijn je streepjes zo licht dat je ze bijna niet ziet?.en komt.dat juist door de geconcentreerde plasjes?
Nee door dat zo weinig plas heb ik. Bijna altijd een 2de streep. Ovulatie testen werken alleen als je een normaal drink plas patroon heb en dat heb ik niet. Zo ver ik weet is ff fijn als bevestiging en om zeker te eerste dat hij gesprongen is. Ik voelde hem maandag middag en ff ook.
Als je je helemaal aan de 'regels' houdt is temperaturen volgens mij betrouwbaarder. Ff geeft ook pas een kruis als je drie dagen een stijging hebt van min 0,2 dacht ik. Ik gebruikte de ovulatietesten ernaast en dan kon ik het nog duidelijker zien. Succes!
Als het inderdaad op de juiste manier is gedaan, is temperaturen betrouwbaarder. Maar dan moet het wel echt goed gedaan worden. Je kan pas 3 dagen erna zien of FF je kruis gaat zetten. Het probleem met ovu testen is eigenlijk dat je je piek kunt missen. En als je je piek hebt gevonden en dus een positieve test hebt, dan heb je nog geen garantie dat je eitje ook daadwerkelijk gaat springen. Het heeft beide zijn voor- en nadelen om het maar in het kort te zeggen.