Help!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ladycake, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    En ik zie in je onderschrift dat het toch echt een jongen is :p
    We hebben voor zondag sowieso een pretecho gepland staan hoor :), ben dan 14 weken en zij zegt dat zij dit al vanaf 14 weken kan zien...maar jij zegt dus dat dit eigenlijk niet kan?
    Vanmiddag moet ik naar een echoscopisch centrum die uitsluitend medische echo's doet, apparatuur lijkt me dan wel goed maar misschien willen ze inderdaad niks zeggen.
    Dan maar wachten tot zondag haha, enne...als ik een beetje mooie foto krijg plaats ik hem natuurlijk vanavond in het NUB topic :p

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ja precies hahaha! Moeilijk zien hoor, de nub. En het lastige met dat soort theorieën is: je hebt ALTIJD 50% kans dat het goed "geraden" wordt. Niet dat ik er niet in geloof hoor, maar het lijkt me gewoon lastig om dat als bewezen theorie in te voeren.
    Ik weet alleen dat Jan Koning in Ochten er om bekend staat dat hij al heel vroeg kan zien wat het geslacht is en hij heeft geweldige apparatuur, doet dit werk ook al heel lang, maar hij geeft aan op z'n vroegst 15 weken... Ik denk dat je vanaf 14 weken nog niet met 100% zekerheid kan zeggen wat het is, maar dat is wat ik denk, zeker weten doe ik het niet..

Deel Deze Pagina