Hoi dames, Wie heeft hier ervaring mee.. Ik heb ongeveer een week lang kleine beetjes bruin bloedverlies gehad. Sinds vandaag is dat gestopt, na gisteravond enorme rugpijn te hebben gehad onderin mijn rug. Normaal als ik dat heb word ik na een half uur/uur ongesteld. Vanochtend om 8 uur beetje bruin bloed aan ob die ik voor de zekerheid had ingedaan vannacht. Daarna helemaal geen bloed meer gehad. Geen bruin, geen rood, niks! Morgen is mijn nod en ik hoop echt dat het bloed weg blijft... Ik voel me goed, geen krampen o.i.d. Iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Ik zit niet helemaal hetzelfde schuitje maar ik had vorige donderdag m'n ei en heb zaterdag tm woensdag bruinverlies gehad en lage rugpijn en wat buikkrampjes. Mijn NOD is volgende week dus ik moet gewoon even afwachten. Heb je al een test gedaan? Of wacht je of je morgen je menstruatie krijgt.
Ja ik wacht tot morgen, al vind ik het heel lastig om te wachten Heb nog geen test gekocht dan kan ik ook niet in de verleiding komen haha. Succes met wachten!
Ja doe ik! Een uurtje geleden bij afvegen een heel klein beetje bruin weer.. maar niet op het maandverband. Nu zie ik niks meer. Pfff zenuwslopend dit
Alweer een uur lang enorme rugpijn net als gisteravond Hoop echt niet dat ik straks bloed ga verliezen... Kan je deze klachten ook hebben als je zwanger bent of is het gewoon echt een voorteken van de rode duivels?
Ja.. er zit niks anders op. Ligt het aan mij of zijn er alleen maar negatieve verhalen te vinden op internet over vrouwen die eerst bruin bloed verliezen voor hun nod?
Volgens mij als het een paar dagen voor nod is dan is het een beginnende menstruatie. Tenminste als ik het twee dagen ervoor heb zet de ongi gewoon Door. Dit is heel normaal maar betekend nket dat je njet zwanger kunt worden hoor (vroeg je in ander topic) Hopelijk os het snel raak voor jullie !!
Ja maar bij mij is t wel 7 dagen of langer voordat mijn nod is.. Thanks, hoop t ook! en hoop t ook voor jou!