Lh piek gemist? Wel klachten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vlinder125, Aug 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Hallo dames,

Vraagje; ik heb altijd pijn rondom mijn ovulatie en tot nu toe zo goed als regelmatige cyclus (27). Afgelopen maandagavond begon de zeurende buikpijn, ik had die middag een ovulatietest gedaan en deze was erg licht. De dag eens begon ik buikkrampen te krijgen. Om 15.00 weer een test gedaan en deze was stukken donkerder dan de dag ervoor maar nog geen knaller. Buikpijn bleef aanhouden en hoopte dat ik gisteren een knaller zou hebben. Echte was de streep weer stukken lichter (vandaag is de streep zelfs helemaal weg weer). De buikpijn blijft aanhouden en (gebaseerd op vorige maanden) zou ik vandaag mijn eisprong hebben.

Heb ik nou mijn eisprong gemist? En zou de test tussen gisteren en eergisteren toch een knaller hebben gegeven maar dat ik op het verkeerde tijdstip heb getest? Aan de hand van mijn buikpijn weet ik wel bijna zeker dat het klopt maar het is frusterend dat de test dit dan niet bevestigd. Ik heb verder ook nooit echt dat ik rekbaar slijm kan waarnemen dus hier kan ik het dit keer ook niet aan zien.

Groetjes

2. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Je kunt ook buikpijn hebben bij het groeien van de follikel of dat ie op knappen staat maar nog niet gesprongen is. Ik zou voor de zekerheid nog ff doortesten. En ik zou het voor de zekerheid deze dagen extra gezellig maken met je man 😊

3. Vlinder125

Dat snap ik... Maar het gaat me er meer om of ik m'n lh piek gemist kan hebben? Omdat de streep wel echt donkerder werd maar de dag erna minder donker is.

4. Vlinder125

Vanavond weer getest en de streep is nu niet meer te zien. Heb hem dus gemist.
    Dus tussen dinsdagmiddag 15.00 en woensdagmiddag 16.00 zou ik een knaller hebben gehad. En dan waarschijnlijk meer richting de dinsdag dan woensdag omdat hij op dinsdag donkerder was. Woensdagnacht hebben we geklust... Is dit dan nog wel op tijd?

Share This Page