hoiii vroeg me af bij wie die clearblue digitaal met 2 indicatores echt geholpen heb met zwanger worden ? zijn best prijzig dus twijfel beetje gr
Heyy, Ik gebruik ze maar heb al 9 dagen een knipperende Voor mn mk had ik 4 dagen een knipperende en toen een stilstaande. Ze zijn duur maar als je bijv meer dagen wil weten ivm werk enz dan kan je iets meer plannen. Als dat niet nodig is zou ik ze met 1 hormoon nemen. succes!
Bij mij heeft het niet geholpen. Heb ze 3 maanden gebruikt en ben toen overgestapt naar een goedkoper merk (zwanger&kids). Helaas nog steeds niet zwanger.
hoii hoe bedoel j dat kan j steeds meer inplannen wat is het verschil snap het niet zo goed .. en op welke moment van die test moet ik kluse?
Als je een regelmatige cyclus hebt zou je het kunnen proberen met een app. Ik ben door een iPhone app zwanger geraakt. Maar de meest betrouwbare manier van zwanger raken is de Billingsmethode Billingsmethode Die dure testen zijn echt onzin
Bij sommige ovulatietesten zie je alleen als je ovulatie er binnen zoveel uur is. als jij of je man/vriend onregelmatig werkt en je ovulatie is niet altijd op hetzelfde moment in je cyclus dan is een ovulatietest met 2 hormonen handig want dan zie je wanneer je vruchtbare dagen beginnen en heb je meerdere dagen waar het raak zou kunnen zijn
Door een app zwanger raken, is meer toeval. Ik ken namelijk geen enkele app die specifiek in jouw lichaam kijkt, die in aanraking komt met jouw lichaam. (Of je moet hem erin steken ). Een app gaat uit van gemiddelden, ook bij een regelmatige cyclus. De kans dat je eisprong veel eerder of later komt dan een app zegt, is levensgroot aanwezig. Het grote gevaar daardoor is dat je op de verkeerde dagen gaat klussen met als resultaat niet zwanger! Een ovulatietest daarentegen is vele malen nauwkeuriger en daardoor veel betrouwbaarder. Het maakt immers gebruik van jouw urine. En kan daardoor veel beter bepalen wanneer specifiek jouw eisprong plaatsvindt!
Ik heb hem deze maand voor hrt eerst gebruikt maar ook alleen omdat hij in de aanbieding was. Vind ze echt onwijs duur. Dus nu is het afwachten of het geholpen heeft haha.
ik heb het net gehaald zo ff proberen ben benieuwd .is idd erg duur maar heb er alles voor over wil zo graag kindje ... ben benieuwd