Hallo, Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb vanaf vorige week dinsdag positief getest. Wel lichte streepjes. Vrijdag had ik mijn menstruatie moeten krijgen. Afgelopen zaterdag met Clearblue Digital getest en die gaf aan 1-2. Vanmiddag getest om te kijken of deze naar 2-3 zou gaan maar gaf negatief nog 1 gelijk erachteraan gaf weer positief 1-2. Net bij de huisarts geweest en daar negatief. Nu zegt de dokter dat ik waarschijnlijk niet zwanger ben geweest. Dat het nog wel kan maar ze verwacht het niet. Ik moet vrijdag weer testen. Wat denken jullie? Is er nog hoop? Of komt dit vaker voor en dat het dan alsnog goed komt? Ik ben nu 3 dagen over tijd. Heb rommelende buik en licht buikpijn alsof het mijn eierstokken zijn ofzo. Had vorige week meer last van mijn borsten dan nu dat wel.
Gezien je 2x een positieve digitale test hebt gehad denk ik zeker dat je zwanger bent of bent geweest. Dat hij nog geen 2-3 weken aangeeft is logisch want dat zou pas vanaf vrijdag zo zijn, maar de negatieve test bij de huisarts is vreemd. Was dat een urine test of bloedtest?
Het kan allebei. Nou heb ik gehoord dat de urine testen van de HA soms wat minder gevoelig zijn dus misschien ligt het daar aan. Je kan over een weekje nog een keer testen als je nog niet ongesteld bent geworden. Als je dan weer een negatieve test hebt dat is de kans wel groot dat je niet meer zwanger bent.
@ukkie1985 dit was een urinetest met pipet druppels grens 25 stond erop. Ik zag er wel een heeeel vaag lijntje in (wel minder dan mijn thuistesten die licht streepje hadden) maar ze zei van niet.