Hoi allemaal, Ik heb afgelopen maandag positief getest met de k2v5. Gisterenochtend de cb digitaal gedaan en die gaf positief 1-2 aan.. Maar nu ben ik sinds gisterenavond aan het bloeden, verlies kleine stolsels en het bloed is helder rood. Ook heb ik buikkrampen. Ik baal er zo van dat het mis is gegaan. In 24 uur van complete blijdschap naar ontzettende verdriet en teleurstelling.. Een vraag aan de dames die dit ook helaas hebben meegemaakt: Hoe pakken jullie jezelf weer op? En tips tegen de pijn?
Ah meid wat rot Ik heb geen tips voor het 'jezelf weer oppakken' dat gaat alleen met de tijd, het is gewoon een grote teleurstelling daar mag je best even bij stil staan. Iedereen doet dat op z'n eigen manier. Voor de pijn mag je wel paracetamol nemen en nestel jezelf lekker op de bank met een kruik. Dat wil ook wel eens helpen. Neem je tijd en sterkte...
Er is geen tip.. dat gaat met tijd vanzelf. Dat is per persoon verschillend. Neem er je tijd voor, ga lekker op de bank met een kruik. Sterkte.
Dank jullie wel voor de reacties! Zo lig ik er ook echt bij nu.. Hopelijk voel ik me snel beter en kunnen mijn vriend en ik het snel weer proberen..
Idd neem de tijd..ik moet zeggen dat bij mij het baal moment veel later kwam... Zo van ohh eigenlijk had ik nu 20 wk moeten zijn. Sterkte en hopelijk hersteld je lichaam snel van je mk.. Tegen de pijn gebruikte ik naproxen en idd een kruik. Ik ben zelf twee weken thuis geweest, niet omdat ik het geestelijk niet aan kon, maar lichamelijk niet kon.. Dus neem ook hiervoor de tijd...