Help!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Pillow, Sep 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

Hoi Pillow, wat naar om in die onzekerheid te zitten. Ik had dit ook bij mijn zwangerschap.. Met 7,5 week vond ik het leuk om nog ss een knalstreep te zien.... Had nog een test liggen. Maar ipv die knalstreep ineens een lichtere streep. Helaas een MA. Hoop dat het bij jou anders afloopt. Sterkte!!

2. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier een voormalig test-junkie... Tot 7 weken testte ik stevig door en raakte ik bij iedere vage streep in paniek.

Niet doen! Het heeft helaas geen enkele zin..! Zolang je geen krampen en geen bloed hebt, weet je niet of het mis gaat. Wat mij hielp, was bedenken: "wat er ook gebeurt, ik kan iig wel zwanger worden en dat is al een grote en belangrijke stap"!.

Hoop heel erg voor je dat het goed gaat en je het een beetje van je af kunt zetten!

3. Pillow

Pillow Bekend lid

Apr 13, 2014
    565
    71
    28
    Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik ook een test junkie ben!
    Ik kan helaas toch niets anders dan afwachten. Voor de rest gelukkig geen spatje bloed ect of krampen. Dat is dan wel weer positief..

Net toch nog stiekem een kv gedaan. Die is wel iets lichter dan die van gister ochtend. Maar vond hem zelf nog donker genoeg, rekening houdend met tijdstip en verdunde urine.

Attached Files:

4. Quatane

Quatane Actief lid

Feb 13, 2014
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jup, no worries :)
    en nu even wachten met testen tot je naar de vk mag! :)

5. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Dat ziet er hartstikke goed uit hoor!

6. Pillow

Pillow Bekend lid

Apr 13, 2014
    565
    71
    28
    duimen draaien tot morgen! Maar toch nog aardig gerust gesteld voor vanavond. Ik hou jullie op de hoogte.

7. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

Jun 19, 2014
    540
    1
    0
    Owww Pillow wat een schrik!
    Maar ik vind je K2v5 er prima uit zien hoor!
    Hoop dat het morgen met indicator blijkt vals negatief geweest te zijn.
    Dikke knuf en ik duim voor je voor morgen!

8. Quatane

Quatane Actief lid

Feb 13, 2014
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    hehehe :) veel succes! Ik hoop dat je een mooie echo met kloppend hartje te zien/horen krijgt :)

9. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Hallo Pillow, hoeveel dagen zou je nu zwanger zijn dan? Helaas betekenden aflopende testen bij mij een vroege Mk. Maar van test tot test zal het onderling ook vast wat verschillen. Houdt moed!

10. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

hoeist pillow??

11. rosalincke

rosalincke Bekend lid

Nov 1, 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb je al meer zekerheid?

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik ben ook benieuwd hoe het nu is

13. Pillow

Pillow Bekend lid

Apr 13, 2014
    565
    71
    28
    Ik ben al een stuk geruster. (al weet ik dat het alsnog verkeerd kan gaan). Vanmorgen weer een test van de kv gedaan en zie hieronder het resultaat! Bovenste test is van gisteravond, de onderste van vanmorgen. Dus hij loopt nog wel op. Ik wilde de afspraak bij de vk nog verzetten, dus toen ik belde direct maar even mijn verhaal gedaan. Vk gaf aan dat het idd mogelijk is dat de test bij 5 weken in de avond nog negatief kan uitslaan. Dat de urine gewoon te verdund was. En aangezien ik vanmorgen alsnog duidelijk een positieve test in handen heb gehad, geen krampen/bloed ect heb gehad, ik me geen zorgen hoef te maken. Dus daar vertrouw ik maar op..

Maar jeetje wat is de aanloop naar de 1e echo dan spannend.. zo pril nog allemaal.

Attached Files:

14. Pillow

Pillow Bekend lid

Apr 13, 2014
    565
    71
    28
    Ik zal nu tussen 4/5 weken zitten. 7 aug was mijn laatste menstruatie.
    Hoop idd dat het aan de test lag. ;)

15. Pillow

Pillow Bekend lid

Apr 13, 2014
    565
    71
    28
    En iedereen weer bedankt voor het reageren. Ondanks dat ik ook wel weet dat het afwachten is, doen me de reacties wel goed. Wordt zeer gewaardeerd! :)

16. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Fijn meid.Probeer ook te genieten ook al is het moeilijk.Mag je ook al snel voor een echo?

17. Pillow

Pillow Bekend lid

Apr 13, 2014
    565
    71
    28
    Ik ga zeker proberen te genieten! Heb 22 sept de 1e echo. Behoorlijk vroeg, maar ben er nu stiekem wel blij mee dat het zo snel is :)

18. rosalincke

rosalincke Bekend lid

Nov 1, 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig! Bedankt voor de update. Dit ziet er heel goed uit.

Share This Page