Mijn ouders hebben 5 dochters gekregen en allemaal hebben we een naam die eindigt op een a en we vinden het juist leuk en hoop mensen zeggen ook.. leuk allemaal op het eind dezelfde letter! Zara, leuke naam!!
Ik zou het juist niet vinden passen als je ineens een Julia Fenna en Noortje zou doen. Ik zou het in die trend houden. Zou je kunnen zeggen wat je vind van de doopnamen die ik heb opgegeven. Houd je van lange namen als 2e naam of anders?
Nee lengte maakt niet uit, als het maar mooi bij elkaar past. Vind het ook wel leuk als het een mooie betekenis heeft (geen vereiste of zo)
Zara ( bloeiende bloem) Zara Aimée (spreek uit als Emmee) ( de geliefde) Zara Ariane ( bijzonder heilige)
Hartstikke leuk, gewoon doen!! Vind het helemaal geen kwik kwek kwak soort namen. Begin van de namen is bij alledrie erg anders maar door de a op het eind past het toch leuk bij elkaar Zara Olivia Zara Isabeau Zara Noelle Zara Feline Zara Delphine Zara Eleanoor Zara Ninthe Zara Isolde
Julia, Fenna en Zara staan wel leuk bij elkaar Alleen krijg ik bij de naam Zara gelijk de winkel voor ogen, maar dat kan aan mij liggen
Ik vind het ook goed kunnen, wel leuk eigenlijk. Wat hierboven genoemd werd, zara aimee, prachtig. Succes
Zara vind ik heel mooi en juist goed passen bij de andere twee namen! Nine vind ik ook erg lief klinken erbij.
Ik vind Zara heel goed bij de andere twee namen passen en vind het bovendien een mooie naam. Ik zou er dus gewoon voor gaan.
Ik denk dat dat met het kwik kwek kwak gehalte wel mee valt. Wil je de namen delen? Ik zou alleen eerder voor sarah gaan. Vind ik erg mooi! Evenals norah, isa, iris, elin, indy, vajen, julia...... Sarah sophie Sarah isabel Sarah noëlla Sarah juliët Sarah elina Sarah lynn Sarah liv Sarah lisa Sarah loïs Edit: ik lees net de namen van je andere dochters. Passen goed samen hoor!