Help! :)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sh88, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sh88

sh88 Lid

14 okt 2014
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen

Sinds mei hebben mijn vriend en ik beslist dat we voor ons eerste kindje gaan! :)
    Toen ben ik ook gestopt met de pil te nemen, maar de eerste maanden hebben we hét moment altijd wat vermeden, omdat ik eerst mijn lichaam een beetje wou laten "wennen"..

Sinds augustus zijn we er dan volop voor gegaan, maar omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb (31 dagen - 33 dagen - vorige maand zelfs 45 dagen :(!), ben ik deze keer ovulatietesten beginnen gebruiken..

Maar.. Ik kan er niet aan uit! :)
    Zoals jullie op de foto kunnen zien, had ik op 12/10 een donkerder streepje, waarna het terug lichter is geworden en gisteren was het opeens weer donker! Wat maken jullie hieruit op?

Het is misschien een stomme vraag, maar ik kan gewoon aan niets anders meer denken :)

Groetjes!

Bijgevoegde bestanden:

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lh schommelt nogal eens. De test van de 12e is nog niet positief. Nu zit je ei er volgens mij wel aan te komen. Ik heb het idee dat je je piek nog niet helemaal bereikt hebt, volgens mij kan ie donkerder. Maar dat weet ik ook niet zeker, heb geen ervaring met de ovu testen van de Kruidvat.
    Zou t in elk geval gezellig gaan maken de komende dagen en nog even doortesten om te kijken of ie donkerder wordt.

3. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Die van 16/10 is donkerste, dus zou ervan uitgaan dat daar je eisprong komt.
    Dat het tussen 12/10 en 14/10 terug wat daalt, kan liggen aan de concentratie van je urine. Test je mooi iedere dag op hetzelfde uur met ongeveer dezelfde hoeveelheid drank binnen?

4. sh88

sh88 Lid

14 okt 2014
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nu ik alles goed vergelijk, valt het inderdaad op dat de 12de minder donker is dan bijvoorbeeld gisteren, maar ik zat toen al op dag 20 van mijn nieuwe cyclus, dus toen begon ik al bij het minste streepje te denken "zou het nu..."

Pf, had ik maar een cyclus die elke maand gelijk is :(

Ik test elke dag als ik van het werk kom en daar drink ik dagelijks ongeveer dezelfde hoeveelheid water, dus ik denk dat ik op dat vlak wel goed zit!

Ik had gisteren trouwens overdag een heel lichte kramp in mijn onderbuik, maar dat zou natuurlijk psychologisch kunnen zijn :)

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    De teststreep moet minstens even donker zijn als de controle streep. Als je denkt dat je er tegenaan zit, begin je gewoon al vast met klussen. Nu zit je ei er waarschijnlijk aan te komen. :)

Deel Deze Pagina