Ik had al een zwanger en kids gedaan maar daar twijfelde ik over. Ik denk gooi er nog een 2v5k tegen aan. Ben nu 6 nod. Nu twijfel ik nog. Streep na 5 minuten langzaam zichtbaar werd de 10-20 min wel donker. Het is lastig te fotograferen zeg. Maar hierbij, wat denken jullie? Heeft 2v5k indrooglijnen?
ik zie hem ook... Of het ligt aan de Kruidvat testen of we zijn allemaal misschien wel zwanger��
Als het streepje er binnen 5 minuten stond, lijkt het me geen indroogstreep. Mijn eerste test was ook ongeveer zo afgelopen zondag, zo'n 5/6 dagen voor NOD. Nu hopen dat ie oploopt!
Hij is na 5 min wel iets donkerder geworden maar na 5 min kreeg ik hem niet beter op de foto (begin topic) als de bovenste.
Ja, ik zie ook een streepje. En niet gek zo licht, want 6 dagen voor NOD is vroeg. Voorzichtig gefeliciteerd!
Ja die zie ik ook. Logisch toch dat hij nog niet duidelijk is. Al vind ik hem voor 5 dagen voor NOD al wel duidelijk. Zeker die kV van gisteren. Gefeliciteerd
Ik zou het bij de kv testen houden die vind ik beter en zijn makkelijker te vergelijken als je dezelfde gebruikt en die na een paar dagen op een rijtje legt! 5 dagen voor nod is nog erg vroeg duim voor je dat het mooi oploopt!!