Vanavond een test gedaan met hele lichte urine. Binnen 5 min leken vriendlief en ik een heeeeel licht tweede streepje te zien, na een hf uur was deze veel beter zichtbaar. Helaas lukt t me niet om deze op de foto te zetten bestaat het dat action test na half uur al indrooglijntjes geeft?
ik heb alleen nog maar omo witte testen gehad van de action, maar als ik jou was zou ik morgen ochtend je ochtend plasje zeker nog een testje wagen! succes! ps. zal voor je duimen
ik lijk wel iets te zien !! En ik ben een slechte tuurder ! Morgenochtend nog eens proberen als ik jou was !! X x
Lijkt precies op die van mij van vanochtend! Ik dacht dus negatief, maar was dan ook wel met ochtend urine. Maar net als jij had ik ook echt wel het gevoel in de verte iets te zien... Zou het inderdaad ook morgen ochtend nog een keer proberen en hopelijk morgen een betere streep!
Hij is in het echt ook even breed als de controlestreep? Ik vind het op de foto in origineel en negatief namelijk op een pennestreepje lijken? Ik hoop dat je test over een paar dagen knalt en je echt zwanger bent!
Heb nog niet weer getest, wil nog wachten tot aanmomende maandag. Word wel steeds wat meer misselijk, dus spannend!
Spannend hoor! Mijn test zag er gisteravond ook zo uit ook even breed als de controle streep maar wel iets lichter. Op t forum twijfelt men aan een indroogstreep ook test cannde action. Morgen testen met digitale. Dat je zo lang kan wachten zeg!
Kan het niet goed zien op de foto. Maar neem van mij aan dat wanneer je op de action test en streepje ziet dat het raak is. De testen van action zijn namelijk niet heel gevoelig. Ik zou morgen een 2v5 van Kruidvat proberen. Durf met zekerheid te zeggen dat je dan een duidelijkere streep te zien krijgt.
Indroog streepjes bedoel je haha, die bestaan zeker, en ik kan het weten, ben al genoeg gefopt met die indroog streepjes!
Ze zag binnen afleestijd een heel licht streepje. Dat is dan dus geen indroogstreepje. Dat ze nu haar menstruatie heeft betekent dan ook niet dat het een vals streepje betrof maar dat de zwangerschap in een heel vroeg stadium is afgebroken.