Wij hebben 2 jaar geleden stoelen gekocht bij een niet zo'n goedkope zaak ze waren bijna 200 euro per stuk dus dan ga je er niet vanuit dat ze al kapot gaan binnen 2 jaar. Ik heb de zaak gebeld waar wij ze gekocht hebben.... Moest een klachtenformulier invullen en ze namen contact met ons op. Dat gebeurde ook en ze zouden ze komen ophalen om ze naar de fabriek te brengen voor onderzoek. Die meneer stond dus net aan de deur.. Liet zien wat er aan de hand was. Er zitten allemaal gaatjes in de bovenkant van de stoel. Het is een kunstleren stoel. Ik vroeg wat er nu verder ging gebeuren. Ze gingen de stof onderzoeken om te kijken of het aan de stof zelf lag, binnenin of dat het van buitenaf kwam. Toen vroeg ik natuurlijk wat er dan ging gebeuren als zij besloten dat het van buitenaf kwam... Ben niet dom natuurlijk, dit gaat er uiteindelijk ook gewoon uitkomen Nou dan was het onze eigen schuld.... Ik gaf gelijk aan het daarmee absoluut niet eens te zijn:x Stoelen van nog geen 2 jaar oud die kapot gaan door gebruikt te worden? Dat is toch normaal dat je ze gebruikt? Dus dan mogen ze zo snel kapot gaan? Nu ben ik er al over aan het nadenken wat we voor een stappen kunnen gaan ondernemen als ze dalijk idd gewoon zeggen, je eigen schuld dus we gaan niks doen.
Hier kun je het zien... Kijk de stoelen worden zeker gebruikt... En we gaan er gewoon netjes mee om en er vallen gewoon in alle stoelen gaatjes zoals deze. Ik dacht dat het misschien kwam omdat de stof naar onder wordt getrokken?
meer dan een klacht indienen gaat dan niet lukken denk ik. Jouw woord tegen die van hun.... Via socialmedia je ontevredenheid uiten - en er nooit meer wat kopen. Maar echt een case hebben? Nee, ben bang van niet. Misschien via je inboedelverzekering claimen? (hangt van je polis af!)
Ik zou gewoon even niet op de zaken vooruit lopen. Straks is alle stress voor niets. Wacht gewoon af waar ze mee komen. Bevalt het antwoord niet, kom dan nog eens terug met je vraag 😉
Merah ik ben niet naïef natuurlijk het zou kunnen dat zij zeggen, het is onze schuld we gaan 6 stoelen vergoeden.... Maar voor als ze gaan zeggen dat wij het zelf schuld zijn, waar ik toch wel vanuit gaan, wil ik even weten wat we kunnen doen. En heb geen stress hoor Social media ga ik idd doen.... Eens de FB site opzoeken
Gewoon afwachten. Wij hadden een bank in de uitverkoop gekocht, een showroom model zonder garantie. Maar na nog geen jaar begonnen er gaten in de rand van de stof te komen. Dan mag het wel een showroom model zijn maar dat leek me niet de bedoeling. De winkel gebeld en foto's gemaild, die konden/wilden niets doen maar gingen contact opnemen met de leverancier. En ja hoor, van de leverancier hebben wij een gloednieuwe bank gekregen. We moesten alleen de winkel kosten betalen voor het brengen van de bank. Dus gewoon afwachten kan best goed uitpakken hoor.
Hey super voor jullie! Nou laten we het hopen hier. Snap dat het ook goed kan uitpakken zou ook zo horen maar ja tegenwoordig he...
ik zou toch even wachten met social media tot je zeker weet dat ze niets doen. vind het nu een beetje gevalletje janken voor je geslagen word. sorry.