help!!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by toettoetmama, Feb 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toettoetmama

Mar 11, 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Goedenavond hier ben ik dan met een heel verhaal! Vorige week kreeg ik een operatie aan mijn schouder.heb een zwangerschapstest gedaan zodat ik zeker wist dat ik niet zwanger was die was negatief. Mri scan gehad operatie gehad plus en week ervoor gewoon ongesteld geweest..zwanger kon ik niet zijn dacht ik...medicijnen mee gekregen vanuit het ziekenhuis ingenomen ook want had veel na pijn. Een week later (nu) had ik vanmorgen helder rood bloedverlies bij t afgeven. Ik dacht huh ben net 2 weken geleden opoe geweest kan nu toch niet weer?? Al snel was t was bruine afscheiding en ik vondt het zo vreemd..en besloot een test te halen na 10 jaar samen te zijn en 2 kids te hebben via iui ging ik er al zeker niet vanuit dat de teat positief zal zijn! Met dit als gevolg positief! Hoe kan dat ik ben 2 weken geleden duidelijk normaal ongesteld geweest...hoe kan het dan dan ik nu zwanger ben?? Of wordt het een miskraam na de mri operatie morfine en alle andere medicijnen?? Ik ben erg bezorgd erom hoe dit nu gaat....wat denken jullie????

Attached Files:

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je zit twee weken na je ongesteldheid.
    Je zit nu rond je eisprong.
    Je hebt een ovulatiebloeding gehad. En die kun je ook krijgen als je het nog nooit eerder hebt gehad.

Je test reageert op je eisprong.

Dat kan heel goed met de Kruidvattesten en sommige andere zwangerschapstesten. Zelfs de CB Digitaal heeft hier bij iemand op de eisprong gereageerd.

Ik raad je aan over een dag of 4 nogmaals te testen. Is de test dan donkerder, dan is het wel een zwangerschap.

Voor nu ga ik er echter van uit dat het je eisprong is waarop de test reageert.

3. toettoetmama

Mar 11, 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Oke ik heb daar idd geen ervaring mee met een ovulatiebloeding maar de test reageert toch op hcg? En niet op de lh van de eisprong?? Vindt t wel gek en in t echt is die nog paarser dan op de foto! Groetjes ps zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??

4. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

Oct 14, 2013
    986
    54
    28
    Vind hem vrij duidelijk

5. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

Nov 8, 2012
    296
    94
    28
    Hij lijkt positief. Vind het reageren op lh hormoon niet de meest waarschijnlijke verklaring. Zou nogmaals testen met een bv een cb digital.

6. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Toettoet, had je voor je operatie nog injecties gehad?
    en was je cyclus daarvoor gewoon normaal/netjes?

Ik vind em vrij duidelijk voor een test die zou kunnen reageren op een eisprong... (helaas hebben meerdere meiden dat hier "bevestigd" dat ze daar op kunnen reageren.)

7. Skyangel

Skyangel Bekend lid

Nov 20, 2013
    782
    99
    28
    Clearblue test.
    Dan weet je het zeker;)

8. dametje

dametje Actief lid

Oct 2, 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een keer testen maar..

die bloeding snap ik ook niet.

9. toettoetmama

Mar 11, 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Hallo nee heb voor de operatie alleen een verdovingsspuit in mn arm gehad..mn cyclus was de laatste tijd een beetje verwarrend de afgelopen 2 maanden was die 29 dagen de laatste was 27 dagen en heb toch wel ruim een week een (ongesteldheids) bloeding gehad...de test de onderste is van vanmorgen! Groetjes

Attached Files:

10. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

Dec 13, 2014
    1,858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ik zou even langs de ha gaan.. niemand kan je meer zekerheid of geruststelling geven dan de uitslag van een bloedtest..

11. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Zijn duidelijke strepen.
    ik zou even de HA bellen als ik jou was !

12. toettoetmama

Mar 11, 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    De clear blue digitaal reageert die niet op een eventuele eisprong ovulatiebloeding?? Ik vindt m vrij duidelijk alleen is het verhaal met dat bloeden eromheen heel vaag :( groet

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/560997-kruidvat-2v5-test-vals-positief.html

TS, lees het verhaal van de topicstarter van bovenvermelde link ook eens. Twee weken geleden had zij een positieve zwangerschapstest van het Kruidvat en ook een positieve ovulatietest. Haar zwangerschapstest reageerde op haar eisprong.

(Even om aan te tonen dat de Kruidvat zwangerschapstesten prima op een eisprong kunnen reageren.)

Om een reactie op een eisprong uit te sluiten, zou je het beste kunnen wachten tot aankomend weekend en dan nog eens testen. Je eisprong is dan al ruimschoots geweest namelijk.

14. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

Feb 9, 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een digitale test doen ja? :) Dan heb je duidelijkheid. Normaal azl die niet meer reageren op je LH piek. Ik vind de test ook wel héél duidelijk voor een streepje door een eisprong

15. Ik vind dit duidelijke strepen hoor, oplopend ook. Ik zou een ander merk kopen en als die ook positief is de ha bellen en niet gaan zitten afwachten. Ivm je operatie wil je zsm weten hoe of wat lijkt me.

16. Lovelymommy84

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Wat voor een verdovings spuit was dat en wanneer was dat?
    Deze spuiten kunnen namelijk ervoor zorgen dat je cyclus in de war raakt.
    Ik ben zelf onlangs ook geopereerd aan mijn schouder, en de injecties die ik ervoor kreeg (in mijn schouder) zorgden er ook voor dat mn cyclus naar de knoppe ging....

17. Lovelymommy84

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Ook ik zie dat je test opgelopen is.
    Als ik t mag zeggen is dit niet van een eisprong hoor. Dan reageren ze niet zo goed. Als dat wel zo is zou ik de kv of de maker van die testen eens aan gaan schrijven.

18. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vind hem vrij duidelijk.. Idd even een clearbluetje halen!

19. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Maar toch is het de juiste verklaring. Deze testen (en trouwens ook de digitale) reageren ook op het LH hormoon. Verwarrend, maar wel waar.

20. dametje

dametje Actief lid

Oct 2, 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een test gehad die reageerde op een ei maar niet zo duidelijk en zeker geen dagen achtereen. En met die bloeding....
    ik denk toch zwanger maar of het goed zit weet ik nie.
    Maar zou een bloedtest aanvragen, want deze onzekerheid is ook maar niks.

Share This Page