Halo allemaal, Ik heb een koperspiraaltje, ik had wat klachten dus toch maar even een test gedaan. Nu lijk ik een streepje te zien Ik ben moeder van 2 jongens. Een van bijna 2, en een van 3. Nu is het zo dat ik met de vader van mijn 2 kinderen uit elkaar ben. Heb nu een nieuwe relatie van ong een jaar Een derde kindje pffff ik heb geen ruimte en geen geld eigenlijk. Morgen of overmorgen maar opnieuw testen. Wat zouden jullie doen?!
Ja ik ga morgen ff naar kruidvat. Most wel pas 12 feb ongi worden maar ik voel me zo zwanger.. Dus toch maar test gehaald. Zal toch wat zijn als ik zwanger ben zeg pffff Ben in shock, denk je dat je veilig bent met je spiraal
Ik zie 'm duidelijk maar het is een beetje een vreemde streep inderdaad.. Lijkt me ontzettend schrikken.
Test is ook erg geel. Doe eens wat water in het drppelvak? Dat spoelt dat gele weg. Maak en plaats dan eens een nieuwe foto?
Ja ik ga zo even naar kruidvat om nieuwe testen te halen.. Ja ben echt van slag.. Weet niet of ik hem straks al doe of morgenochtend..
Boh heftig! Als je echt zwanger bent en je hebt nog een spiraaltje moet je die laten verwijderen en dan heb je best een grote kans op een miskraam... Hoop voor je dat het goed komt, op welke manier dan ook!
Dank je.. Ik ga morgenochtend testen, heb wel testen gehaald bij de kruidvat. Ja ik zit nu niet in zo een fijne situatie voor een evt. Zwangerschap.. Mijn ex is tijdens de zwangerschap van de tweede vreemdgegaan dit is allemaal uitgekomen na de bevalling. Mijn andere zoontje was toen 1,5 jaar. ( na een relatie van 12 jaar ) Ik heb nu een nieuwe relatie en hij is zo lief voor mijn kids en heeft zelf een grote kinderwens. Maar ik vind het nu al zwaar 2 kleintjes en werk.
Hoi hoi Ja heb getest met kv test Ik heb niet in de ochtend getest maar net. Op deze test zie je bijna niks. Ik wel maar heel heel licht. Moet donderdag ook eigenlijk pas ongi worden. Maar kon het niet laten. Zal ik anders dokter bellen voor een bloedtest? Ik weet namelijk nog niet wat ik moet doen Dus kan ik het allemaal maar beter vroeg weten Alvast bedankt xxx
Ik denk niet dat een dokter vlak voor of op je NOD al een bloedtest laat doen. Waarschijnlijk pas als je minstens 2 week overtijd bent en twijfelt of je wel of niet zwanger bent. Helaas.. Morgen weer een KV-tje doen?
Ja ik ga morgenochtend maar opnieuw testen Maak mezelf helemaal gek. Heb me vriend ook nog niets verteld
Bij zo'n test zou ik zelf niet denken dat ik zwanger was. Maar dat komt misschien omdat hij op het scherm bijna niet (of niet) te zien is.