Help

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roxy5252, 13 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja dat verschilt nog al per persoon. Ik had totaal geen kwaaltjes en was eigenlijk flink verast dat ik zwanger was!

2. Roxy5252

Roxy5252 Lid

13 apr 2006
    33
    0
    0
    Nou gelukkig is het vandaag minder want ik heb echt een week lang al dat gerommel moeten aanvoelen 24/7 en ik zeg eerlijk, het was niet prettig echt heel irritant..

Maar nu is het gelukkig heel wat minder..

En het voelt nu allemaal heel anders aan in mijn buik..

Ik denk dat het goed zit..

Ik weet het nog van die keer ervoor, jammer genoeg was die een miskraam

hoop dat het nu beter gaat

3. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Doe eens een test dan :)

4. Roxy5252

Roxy5252 Lid

13 apr 2006
    33
    0
    0
    Weer een test gedaan. En weer niks. Alleen een heel licht streepje dat aangeeft dat ik niet zwanger ben. Vorige keer was het duidelijker.

Ik vraag me echt af wat ik dan heb...

Ik was helemaal niet bezig om zwanger te worden. Maar toen ik over tijd was en allemaal verschijnselen had dacht ik. Ik zal toch niet zwanger zijn hè? En toen kwamen die fantasieën enz. En dacht ik eigenlijk is het wel leuk.

Ik denk er ook niet teveel over na, en hou mezelf ook voor dat zolang ik geen harde bewijzen heb, zoals een bloedtest of een zwangerschaps test die aangeven dat ik zwanger ben, ik er van uit ga dat ik niet zwanger ben.

Ik let wel op wat ik allemaal doe en wat beter is van niet, en dat doe ik ook niet voor het geval dat.

Maar moet ik nu nog een test doen een paar dagen later als ik dan nog niet menstrueer?

5. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Sky, waarom ga je niet eventjes bij de dokter langs? Dan heb je zekerheid!

Liefs
    Sinnamon

6. Roxy5252

Roxy5252 Lid

13 apr 2006
    33
    0
    0
    Dank je sinnamon!! ik denk dat ik dat ga doen.. Maar ik kan dan pas weer morgen ochtend terecht bij de dokter..

Ik heb nog steeds dat og gevoel.
    Ik heb nog geen echte krampen gehad zoals bij een og.
    Maar het voelt wel aan alsof ze elk moment kunnen komen.

Maar bij een zwangerschap test kan het negatief zijn als je te weinig hormonen hebt aan gemaakt.. Is dat bij een bloedtest niet zo dan?

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Vraag het eens aan je huisarts. Je loopt jezelf volgens mij helemaal dol te maken. Ik geloof niet dat je er zoveel mogelijk niet aan probeert te denken. Ik heb het zelf ook ooit eens gehad en reageerde net zo. Je denkt aan niets anders meer en hoopt alleen maar op dat ene positieve antwoord...
    Succes hoor... En sterkte ook.

8. Roxy5252

Roxy5252 Lid

13 apr 2006
    33
    0
    0
    Ja tuurlijk in mijn onderbewustzijn denk ik eraan.

Maar ik probeer zo veel mogelijk bezig te zijn, want zoiezo was mijn intensie niet om zwanger te worden.

Dus als ik het niet ben heb ik er vrede mee en als ik het wel ben, vind ik dat prachtig.

Waar ik wel vaak aan denk is dat ik bang ben om nog een miskraam te krijgen. Dat is iets wat ik gewoon geen tweede keer wil hebben.. En dat kan me wel gek maken, als ik niet menstrueer plus test is negatief. Geef me liever 1 van ze postitieve test of og snap je...? :(

9. Amira

Amira Actief lid

30 jan 2006
    230
    0
    0
    Sky, ik hoop dat de dokter je morgen een beetje kan geruststellen.

Gr Amira

10. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    succes morgen Sky!!

11. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    was dat 2de streepje heel erg vaag of alleen het controlestreepje vaag en zag je maar 1 streep??

want ook als het 2de streepje er is , maar wel heel vaag dan ben je zwanger hoor.

en wat voor test heb je gedaan??

liefs san.

12. Roxy5252

Roxy5252 Lid

13 apr 2006
    33
    0
    0
    Dank je dames!!

Ik heb gister een bloed test gedaan in het ziekenhuis en ik dacht dat ik gelijk uitslag zou krijgen.. Dus niet..

Ik moet tot volgende week donderdag wachten..

Terwijl alle soorten verschijnselen toenemen..

Ik wil niet er aan gewend raken en dan de teleurstelling krijgen dat ik niet zwanger ben.. Dus ik ga er steeds maar van uit dat ik het niet ben.. Maar hoe hou je dat vol als je lichaam blijft veranderen..

Ben nu al 13 dagen over tijd en volgende week donderdag dus 19 dagen..

Spannend... Maar toch een beetje moeilijk..

* Zucht *

13. Roxy5252

Roxy5252 Lid

13 apr 2006
    33
    0
    0
    Hai San het is een test van clear blue, en het tweede streepje dat aan moet geven of je zwanger bent of niet. Bij clearblue heb je + of -. Die - was heel licht zag je bijna niet.

xx

Deel Deze Pagina