Ik test nu al zeker 3 A 4 dagen zulke testen het streepje heel licht wel licht roze. Hoe kan dit? Mijn nod is morgen. Het lijkt me niet dat ik bij al mijn testen een indrooglijntje heb aangezien deze binnen 5 minuten zo af te lezen zijn...
Ik weet het niet ik heb bij deze testen ook wel vaker lichte roze streepjes binnen de afleestijd gehad zonder dat ik zwanger was. Je zou denken dat als je wel echt zwanger was dat de streepjes op zouden lopen. Ik hoop voor je dat ze dat alsnog gaan doen.
Ik heb even gekeken maar die vandaag is toch wel echt beter als eergisteren.. naar indrooger kan toch niet binnen 5 minuten, ?
Ik test ook altijd deze lijntjes met kV. Die verschijnen ook binnen de tijd, en gaan niet weg als je er water over druppelt. Toch echt nog steeds niet zwanger...
Had je dat met al je testen want ik heb er ondertussen al 7 gedaan denk ik ook van Sensitest maar ook daar een streepje
Bleh hier ook iedere maand dit soort streepjes zonder zwanger te zijn. De ene keer iets duidelijker dan de andere keer. Op de foto's zie ik helaas geen strepen. Maar denk wel te snappen wat je bedoelt.
Ja ik krijg ook op sensitest streepjes... Als je zwanger bent moeten ze op gaan lopen, en niet licht blijven.
Ik heb echt precies hetzelfde! Wordt er helemaal gek van.. Je zou toch denken niet zwanger is omo wit.. Zo blijf je lekker in twijfel!
Dat lijkt het einige verstandige.. Ik heb net ook weer een testje geplaatst.. 4 dgn voor NOD maar door vorige maand geeft het alleen maar twijfel.. Ben benieuwed naar je cb
Zonde van je geld meis... Zolang de streepjes nog zo licht ben ik bang dat cb negatief aangeeft. Misschien beter om te wachten of ze donkerder worden.
Ik testte redelijk laat positief met cb.. Terwijl mijn streepjes op de kv overduidelijk waren. Ik zou ook even wachten met de cb en met kv testen verder gaan morgenvroeg/middag. Bespaart je een hoop geld .
Dat denk ik ook. Niet zwanger betekent helaas niet perse dat je testen dan ook omo wit zijn. En valse streepjes hoeven ook geen indrogers te zijn maar gewoon valse streepjes. Het kan ook dat je er wel een bevrucht eitje was dat probeerde in te nestelen maar dat dat niet is gelukt maar je nu wel wat HCG in je lijf hebt dat niet stijgt. Bij mijn 4 zwangerschappen werden vage streepjes na 4 dagen echt wel duidelijke streepjes, ik geloof dat het niet heel hoopvol is dat ze bij jou niet of bijna niet oplopen. Ik zou met de zelfde merk blijven testen en kijken of het streepje echt duidelijker wordt.
In je post zeg je zelf dat je al 3-4 dagen dezelfde lijntjes hebt. De foto's van je testen laten mij geen licht positieve testen zien, dus cb zal denk ik negatief zijn. Maar als jij die bevestiging nodig hebt dan moet je er een doen. Persoonlijk zou ik m'n geld in m'n zak houden tot wat duidelijkere streepjes.