help

Discussion in 'Zwangerschap' started by naatjj, Apr 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naatjj

naatjj Lid

Mar 7, 2015
    51
    0
    0
    Den haag
    Haai dames

Ik ben nu in de 11e week van mijn zwangerschap echter schrok ik net een beetje toen ik naar de wc ging met de afveeg kwam er bruinig slijm mee ik heb al 3 dagen en wat zeurende buik

Hebben jullie hier ervaring mee ? moet ik me zorgen gaan maken ?

Helaas moet ik nog even wachten want heb donderdag pas de eerste echo

X

2. Monijari

Monijari Actief lid

Sep 27, 2014
    307
    3
    18
    Heej naatjj, schrikken zeg! Ik heb het zelf niet gehad. Maar het kan nog wat oud bloed zijn, juist ook omdat het bruin is. Ik heb wel de zeurderige buikpijn gehad in m'n eerste trimester. Dit bleek bandenpijn bij mij. Dus dat kan ook alle kanten op. Probeer je niet te veel zorgen te maken en bel morgen desnoods even de vk op om je gerust te stellen. Het klinkt misschien harder dan ik t bedoel, maar als t negatief is gebeurt t toch wel. Helaas is t gewoon afwachten de eerste twaalf weken ( en hierna natuurlijk ook nog). Ik wens je heel vele stekte, wat het ook is! Probeer je te ontspannen en te slapen en dan is t sneller morgen waarbij je dus d'r vk kan bellen :)

3. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Bruin is oud bloed. Als het maar niet rood is.. Zeurdige pijn is ook normaal tijdens het zwangerschap.

4. naatjj

naatjj Lid

Mar 7, 2015
    51
    0
    0
    Den haag
    Ja dat is ook zo monijari ik ga zo inderdaad maar even bellen

Ja idd nazli21 ik heb ergens ook gelezen dat ik me pas zorgen hoef te maken als het helder rood is maar het is toch even schrikken vooral omdat ik verder ook nog helemaal niets heb kwa hartslagje of echo dus alles wat gek voelt of er anders uit ziet maak ik me zorgen over

5. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Tja zelfs helder rood bloed hoeft niks te zijn.
    Ik leek wel ongesteld en alles gaat goed. Maar ik snap je angst. Enige verkleuring wil je gewoon niet zien..

Succes meid!

6. momy2b

momy2b Actief lid

Feb 4, 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoop dat je snel je termijnehco ter geruststelling hebt? bruin bloed schijtn vaak voor te komen! suc6 ermee niet te veel zorgen maken hoor

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds vorige week hier ook last van. Het is niet de hele dag, af en toe. Het werd zelfs rood. Ik heb meerdere echo's gehad en alles is goed.
    Het kan er dus gewoon bij horen, maar herken je angst/onzekerheid hoor!

8. Carolien1981

Jan 9, 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Schrikken inderdaad, maar hoeft echt niks te zijn hoor.

Ik heb zelf met 7 weken een enorme plas rood bloed verloren en ben nu morgen 19 weken zwanger!

9. naatjj

naatjj Lid

Mar 7, 2015
    51
    0
    0
    Den haag
    Er werd gezegd door de vk dat ik me geen zorgen hoef te maken dus donderdag gewoon de echo daar word idd ook mee gekeken hoe ver ik ben

Het is ook geen bloed wat ik verlies maar echt slijm en het is ook niet altijd maar af en toe dus ik ga er maar vanuit dat er niks aan de hand is al zou dat toch een beetje moeilijk zijn

10. naatjj

naatjj Lid

Mar 7, 2015
    51
    0
    0
    Den haag
    Morgen dan eindelijk de echo ! Wat een spanning

Heb af en toe nog een wat zeurend gevoel in me buik en af en toe nog steeds bruinig slim bij het afvegen Ik hoop zo erg dat mijn onzekerheid morgen allemaal voor niets geweest is en alles goed is met ons kleine mensje

11. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

Sep 3, 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Ik ken je spanning! Hier afgelopen zaterdag zelfs rood bloedverlies en een stolsel maar alles was goed op de echo vandaag! Zelfs een hartje zien kloppen! Ik hoop dat je een mooie echo hebt, het blijft een onzekere enge periode!

12. naatjj

naatjj Lid

Mar 7, 2015
    51
    0
    0
    Den haag
    Na vannacht nog even flink geschrokken te zijn omdat ik bloed verlor vandaag een mooie echo gehad :$ ik ben nu 9 weekjes en 4 dagen de baby beweegt goed en het hartje klopt ook heel goed :)

De vk zei dat ik even in de gaten moet houden of ik niet meer bloed verlies en anders moet ik naar de huisarts voor eventueel een uitstrijkje om te kijken of er misschien een infectie aanwezig is waar door de bloeding komt ze zei dat nu op het moment niks er op wees dat het met het vruchtje te maken heeft of met de zwangerschap mag ik jullie voorstellen aan ons gummiebeertje 😍

IMG-20150423-WA0000.jpg

13. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed is!!

14. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid