Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samantha123, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samantha123

8 jul 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik, Samantha ben net nieuw hier.
    Wij hebben een zoontje van bijna drie jaar, en hopen dat wij een tweede keer zwanger mogen raken.
    Zo dus vorige maand mijn spiraal laten verwijderen, na het verwijderen niet gevloeid. +- een week later lees : 26 juni t/m 30 juni wél ongi geweest.
    Zelfs met spiraal was dit ongeveer mijn normale "cyclus".

Na berekeningen vandaag of morgen ovulatie, vandaag begon lichtelijke buikpijn. Een ovulatie test ( vd action ) gedaan en deze had een lichte streep - morgen dus weer proberen.

Nu schrok ik mij alleen vanmiddag helemaal een hoedje, ineens bloedde ik behoorlijk en hier zat zelfs een stolsel bij, excuus voor het onsmakelijke.

Ik ben nu behoorlijk van slag, en hoop dat mensen dit kennen en mij eventueel kunnen helpen?

Excuus als er hier al een topic van bestaat, ik zoek de hele middag al en kan niks "passends vinden"..

2. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi, ik had tijdens mijn ovulatie een ovulatie bloeding. Heb ik nog nooit gehad, maar had ik ook nog nooit van gehoord. Ff googelen en gevonden! Hihi.
    Ik denk dat dit bij jou ook het geval was?

3. Samantha123

8 jul 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dacht ik inderdaad vanmorgen ook.
    Maar gezien er nu ineens "stolsel" bij zit vond ik dit erg vreemd. Dit kon ik namelijk nergens er bij vinden.

Ik ben tenminste flink geschrokken.

Blijf wél de komende dagen even een ovulatietest doen, om even zeker te zijn.

Dankjewel voor je reactie.

Deel Deze Pagina