Oh wat vinden wij dit moeilijk. We kunnen 100000 leuke meisjes namen vinden maar jongens.. Wat vinden jullie Fos Vigo Rover Joes We komen er niet uit
Fos vind ik de laatste tijd steeds leuker worden... Helemaal mijn ding is dit rijtje niet, maar als dit de opties zijn zou ik voor Fos kiezen.
Vigo en Joe's vind ik prima namen, fos vind ik ook wel stoer. Rover vind ik echt een hondennaam, zelfs al ken ik een jongetje die zo heet, ik blijf het raar vinden. Ook vind ik het raar om een volwassen man met de naam Rover te bedenken. Fons vind ik ook nog leuk, ipv Fos.
Zo te zien zijn er alleen maar namen bijgekomen ipv afgevallen. Toch geen Joes of Vigo?! Uit dit rijtje zou ik Fos of Vigo kiezen. Ik vind Joes en Rover ècht niet leuk.
Ik vind ze allemaal echt niet leuk. Als volwassene zou ik geen Rover willen heten, écht niet. Vigo is een stad. Fos doet me teveel aan vos denken, lijkt me ook geen fijne naam om te hebben. Joes maar dan, al vind ik het vrij vrouwelijk.
Ik vind Fos super! Wij hebben hetzelfde probleem, heel veel mooie meisjesnamen maar jongensnamen, heel lastig!! Ik vind Fos erg mooi, m'n man vindt het nog niet echt wat. Maar dat had hij eerst ook met ons dochtertje..