help

Discussion in 'Zwanger worden' started by robiena, Nov 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. robiena

robiena Lid

Sep 8, 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal ik zit met het volgende
    we proberen al 1,5jaar kinderen te krijgen maar het wil maar niet echt lukken.
    we hebben ons al laten controleren en alles blijkt goed te zitten.
    nou heb ik echt een onregelmatige cyclus tussen de 28 en 36.
    de laatste tijd gaat het al wat beter dan komt mijn cyclus meestal rond de 30/ 33 dagen.
    mijn cyclus duurt altijd 6 dagen
    de laatste menstruatie was op 23 oktober en stopte alweer op 26 oktober
    ik weet niet echt of ik het menstruatie kon noemen want het was alleen maar bruin bloed met soms donkere stolsels.
    de menstruatie begon wel op dag 28 dus wel op de dag dat mijn menstruatie kon doorbreken zal maar zeggen.
    normaal heb ik best wel last van menstruatiepijn en voel een dag van tevoren dat hij gaat doorbreken ,dat heb ik dit keer niet gevoeld.
    nadat het bruinverlies gestopt was kreeg ik 2 dagen later last van gevoelige tepels.dit heeft niet zo lang geduurd.
    maar nu sinds vanavond zag ik bruine afscheiding in mijn ondergoed dus ik begon er een beetje op te letten want ik vind het nog wel raar.
    later bij het afvegen zat er een beetje bruinige afscheiding of bloed bij maar echt heel weinig.
    ook mijn borsten doen ineens weer zeer
    ik vraag me nu dus af wat dit nou allemaal is
    ik ben immers 2 weken geleden voor mijn gevoel ongesteld geweest
    ik ben overigens 30 ik hoop dat iemand mijn verder kan helpen

2. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

Oct 21, 2015
    1,241
    25
    38
    Female
    Heb je al een test gedaan? Klinkt idd merkwaardig dit zo! Helemaal omdat je het anders nooit hebt.
    Ik zou zeggen testen en anders (indien gewenst) je ha bellen voor verwijzing naar de gyn?
    Succes!!

Share This Page