Griep

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mamanneke, Nov 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamanneke

Mamanneke Lid

Jul 25, 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal is deze week mijn NOD. Rond de 11de.
    Nu heb ik sinds gisteren volgens mij de griep. Zit met 38,5 koorts, rillingen, wat buikpijn en rugpijn. Ook ben ik constant misselijk en heb rommelende darmen. Heb precies heel de tijd honger maar als ik dan eet word ik ook misselijk.
    Nu vroeg ik me af of dat de griep hebben nadelig kan zijn mocht er een eventuele bevruchting/innesteling plaats gehad hebben.
    Alvast bedankt!

2. Meca

Meca Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,642
    276
    83
    Luizen plukker
    Dit had ik ook bij mijn dochter toen ik zwanger bleek. Hopelijk voor jou ook goed nieuws over een paar dagen.

Volgens mij is de koorts niet erg zolang je onder de 39graden blijft maar dit weet ik niet meer zeker.

3. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,396
    1,175
    113
    Hier ook 2 x flinke griep gehad rond innesteling.. en beide keren zwanger! Toeval of niet maar het viel me wel op! Vorige maand ook ziek in die week, maar helaas niet zwanger. Maar je hoort het wel vaker!

4. Mamanneke

Mamanneke Lid

Jul 25, 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt? Ik wist niet dat dat kon. Ik dacht dat mijn kans al 100% verkeken was. Ik heb echt bijna nooit griep. Ik dacht nu al verdorie daar gaat mijn kans. Er is dus nog een klein beetje hoop.
    Al lijkt het me wel straf. Normaal heb ik elke maand allerlei symptomen zonder zwanger te zijn en deze maand bijna niks, dus ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben.

5. Meca

Meca Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,642
    276
    83
    Luizen plukker
    Haha heel herkenbaar! Ik ga voor je duimen!

6. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Ik dacht dat ik griep had net als jij ook ziek en koorts enzo en bleek zwanger ;)

7. Mamanneke

Mamanneke Lid

Jul 25, 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zal het helaas niet zijn. Eerste bruinverlies gespot :(.

8. Mamanneke

Mamanneke Lid

Jul 25, 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 Mamanneke, Nov 11, 2015
    Last edited: Nov 11, 2015
    Pfff nog altijd ziek. Koorts is ondertussen weg, maar misselijkheid en hoofdpijn blijven me last bezorgen. Ook keelpijn af en toe.
    Als dat nog niet genoeg is zit ik al twee dagen met een keer bruinverlies bij het afvegen en dat is het. Verschrikkelijk om zo te wachten tot het echt doorzet. Dat de duivels er maar snel zijn. Dan kan ik aan de volgende ronde beginnen.

En natuurlijk als je het juist hebt getypt, dan zijn ze daar. Beter eerst even naar het toilet gaan vooraleer ik nog iets schrijf ☺.

Share This Page