Ik blijf zo twijfelen over de naam die we hebben.. Willen jullie nog een keertje helpen? Welke naam vinden jullie leuk bij de namen van de andere twee? De tweede naam van de baby wordt sowieso Juliëtte. Oma, vereiste is dat de naam goed uitgesproken moet kunnen worden in het Engels. Namen van de meisjes alsjeblieft als N. en M. schrijven ivm herkenbaarheid en het later verwijderen van de afbeelding.
Wat een mooie aparte namen! Daar ben ik niet zo goed in dus ik probeer gewoon iets. Amber Juliëtte Sage Juliëtte Esmé Juliëtte (ik vind deze erg mooi) Mae Juliëtte Reza Juliëtte Aine Juliëtte Sadie Juliëtte
Hoeft niet heel apart, maar een 'Roos' vind ik er bijvoorbeeld niet bij passen. Nee ik blijf zo twijfelen. Vind de naam die met een V begon toch wat hard klinken ofzo? Zullen ook wel de hormonen zijn..
Allereerst: wat een prachtige (aparte maar toch goed uit te spreken) namen hebben jullie meiden!! Ik vind het lastig om er een goed passende naam bij te bedenken, ook omdat ik niet weet of je een naam zoekt die qua klank (ongeveer) hetzelfde is als één van de namen van je andere meiden, of juist niet. Ik kom bijvoorbeeld op: Hebe Sterre Jade Maar die klinken ongeveer hetzelfde als je jongste. Bij namen met een andere klank denk ik aan: Ayla Yara Ivy Deze laatste naam vind ik persoonlijk heel mooi passen, ook omdat de naam weliswaar een andere klank heeft dan de andere twee maar toch zit ook hier de letter 'i' in). Maar of het ook je smaak is...geen idee! Succes met jullie zoektocht!
Herkenbaar hoor! Ik heb voor mezelf een perfecte meisjesnaam maar een jongensnaam is zo %#& voor mij om te vinden..... GRRRR. Of ehmm Vienna, Nyah, Faye, Elfi.
Wat ideetjes: Liva Juliëtte (de voorletters van de zusjes lopen dan het alfabet af) Cato Juliëtte Philou Juliëtte Vesper Juliëtte Silke Juliëtte (favoriet, ook omdat in alle namen dan een i en een e zitten) Thirza Juliëtte Felia Juliëtte
JNrockingit. Naam staat in ons andere topic! Hoe vinden jullie de naam Noë (Nowie)? Danae vind ik ook mooi, maar eindigt hetzelfde als N. En dat vind ik niet zo leuk geloof ik.
Ik vond de naam beginnend met de V leuk! Staat hier ook nog op het lijstje Verder: Iva Doris Vanna Vere Lou Lodie, Lodi, Lody Julin Oona, Ona Maudi Jule Dana, Dara Marle Maeve Deza Amèl, Amelle Lori, Nori Zita Liva Mare Enid Reva, Reza Lilou Mika Yentl Tesse
Ik vind Noë heel leuk en ook goed passend bij de andere namen! En de associatie met kerst heb ik (ondanks het jaargetijde) eigenlijk helemaal niet, ik denk eerder aan Zoë maar dan met een N.
Ik vind de naam met de V echt heel mooi! Ik herken de twijfel wel heel erg, heb het soms ook nog steeds maar een betere kan ik niet vinden en ik denk ook dat het gewoon hormonen zijn haha. Wat ik er ook leuk bij vind zijn: Philou Zara Lova Bodeth Julin Eden (ieden) Sophine Ava Flora Fee/Fae Davine
Ik vind Noe echt niet leuk, als je hem uitspreekt als nowie. Noelia (noo-ee-lieja) vind ik wel mooi, en dan afgekort Nowee als uitspraak. Maar je eerdere optie vind ik nog veel mooier .
Ben zo blij dat ik nog een topic geopend heb. Op t lijstje nu; Noélia, Eden, Julin, Nila, Liva en Amèlle!