Ons zoontje heeft 3 namen. Twee zijn vernoemingen van onze overleden ouders. Nu vinden wij de naam Senn super leuk voor onze babybuik jongen we zochten een naam met dubbele eind letter ivm namen van onze andere kinderen.... maar ik vind 1 naam een beetje lullig staan. Maar goed geen idee wat er bij past.... Iemand een suggestie ?
Ja als jullie zoontje drie namen heeft, dan zou ik dat nu weer doen. Of iig 2 namen. Senn.... Julian Milan Morris Novan David Sebastiaan Christiaan
Ja mijn stiefdochter heeft er 2 , zoontje dus 3 omdat wij onze ouders wilden vernoemen en wil er nu dus ook minimaal 2... Lastig haha !! Milan vind ik erg ga ik even overleggen thuis. Voor de rest allemaal niet echt onze smaak. Maar goed ik ben ook zo moeilijk pfff haha
Ik zou erna ook 3 doen, als jullie zoontje er ook 3 heeft. Jullie zoontje is in beide namen vernoemd, misschien kun je daar nu weer iets mee? Vernoemen naar bijv. (een 2e of 3e naamvan) een van de opa's of oma's. Of misschien naar een naam van jezelf, je kunt misschien ook een combi maken. Nog wat suggesties: Levi, Finn, Mees, Bodhi, Brandon, Niek, Jorn