Help!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Noramay, Dec 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noramay

Noramay Lid

Aug 4, 2014
    49
    0
    6
    Suriname.& Brabant
    Dag dames,

Ik zit een beetje met een dingetje.. Ik ben 4 maanden geleden bevallen van een prachtig dochtertje. Daarna ben ik ook gewoon weer ongesteld geworden na ongeveer 3-4 weken na de bevalling. Hierna hebben we onveilig seks gehad (voor het zingen de kerk uit). En ben ik niet meer ongesteld geworden. Nou gaf ik de eerste 3 maanden volledig borstvoeding en gaf ik de schuld daaraan. Maar dat het volgende: ik viel enorm af. Kreeg extreem meer honger (van normaal 1 peperkoeken in de ochtend naar een volledige warme maaltijd..). Werd sneller duizelig en ben ineens (ja echt ineens😕) weer een stuk dikker alleen in m'n onderbuik... Ik heb foto's terug gekeken en het lijkt wel alsof ik 13 weken zwanger ben (als ik naar m'n buik kijk). Ook krijg ik de hele tijd steekjes in m'n onderbuik maar ben totaal niet misselijk (geweest). Wat ik bij m'n dochtertje wel flink gehad heb.
    Ik heb 5 weken na mijn menstruatie trouwens een test gedaan maar die was toen negatief. Nu, 7-8 weken later, ga ik dus enorm twijfelen aan alles.. HELP alsjeblieft! Wat denken jullie? Maak ik mezelf gek?

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Tja.. Testen is de enige manier om er achter te komen ;)

Tijdens het ontzwangeren kan je ook allerlei gekke klachtjes krijgen (bijv die plopjes van darmen), maar testen blijft de enige manier voor meer duidelijkheid.

3. AudreyD

AudreyD Bekend lid

Dec 27, 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je de onzekerheid wil wegnemen, doe nog een test.
    Maar wat Abri al zei, ontzwangeren kan ook zorgen voor al die gekke dingen.

4. EverAfter

EverAfter Bekend lid

Aug 14, 2014
    674
    43
    28
    Female
    In plaats van hier op meningen en gedachten van anderen afgaan die vast erg uiteen zullen lopen, lijkt het me handiger én duidelijker om gewoon te testen.

5. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Je kunt alleen maar testen om het te weten

6. Muffins

Muffins Lid

Dec 8, 2015
    96
    0
    6
    Female
    Zuid holland
    3/4 weken na de bevalling kan het heel erg goed gewoon een nabloeding zijn geweest, dat hoeft dus helemaal geen menstruatie te zijn geweest.

En testen idd om het zeker te weten.

7. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    En al getest?

8. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

Jun 25, 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Inderdaad gewoon testen! Ik had de eerste maanden toen ik borstvoeding gaf ook veel meer honger en werd ook duizelig als ik niet genoeg at... Dus dat kan best door de borstvoeding komen...

Share This Page