Hoi, Ik weet dat er al veel over gesproken is.... Ik ben 6.4weken zwanger en op 6 weken rond had ik helderrood bloedverlies met een mini slijm stolseltje. Het zat alleen op het toiletpapier na toiletbezoek. In paniek de VK gebeld en die gaf aan afwachten, het kan twee kanten op gaan. Nu sinds vandaag, 4 dagen later dus, nog amper last van mijn borsten. Deze waren vrij gespannen en misselijkheid kwam met vlagen. Niet kotsen maar soms veel boeren en geen trek hebben. Dit is ook weg. Wie herkent dit? Ik kan over een week terecht voor een echo en heb me mega zorgen gemaakt........ Liefs Elyssa.
Lijkt mij dat je met een miskraam toch wel meer bloed verliest dan alleen op je wcpapiertje... Helaas afwachten ben ik bang...
Het is helaas afwachten. Ik wil niemand bang maken net mijn verhaal maar zo is helaas bij mij wel op gang gekomen . Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat ook bij jou zo is.
Ik zou gewoon nog een keer de vk bellen om te vragen naar een echo. Ze kunnen nu echt wel iets zien en er zou een hartje moeten kloppen. Dan heb je iig zekerheid. Anders zou je ook nog een pretecho kunnen maken, alleen moet je die wel zelf betalen, maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Het kan beide kanten op gaan. Sterkte meid!
Hier sinds week 6 tot vorige week in totaal 2 weken bloed/bruinverlies gehad waarbij soms echt heel veel (niet gewoon bij afvegen) en toch gaat alles goed... Het kan dus alle kanten uit dus probeer wel moed te houden. Mag je echt niet vroeger op echo? Ze zouden op zijn minst nu al kunnen zien of de vruchtzak op de juiste plaats zit en de bm rustig is... Geen garantie maar toch wel een geruststelling denk ik!
Dank voor jullie reacties. Ik ben inderdaad bang voor een miskraam maar probeer toch wel wat hoop te houden. Ik ga morgen ochtend maar weer bellen (kan dus alleen s ochtends.....) T is gewoon lastig dat de kerst er tussen zit! De meiden bij wie het een miskraam werd; hadden jullie krampen oid? Wat dat heb ik helemaal niet.
Hoi Elyssa, Afnemende en later weer toenemende kwaaltjes had ik ook. En ook best veel en vaak rood bloedverlies. Ik werd er ook stikonzeker van! Gelukkig ging het goed en kregen we een zoon. Later wel een miskraam gehad, maar daarbij had ik ineens heel veel bloedverlies en ook flinke krampen die leken op lichte weeƫn. Ik hoop dat alles goed gaat bij je en ik snap heel goed dat je je zorgen maakt. Lastig dat je niet even naar binnen kunt kijken. Wachten duurt dan lang! Heel veel sterkte en probeer wat afleiding te zoeken!
Ik heb 2 zwangerschappen gehad met bloedverlies. 2 gezonde kids gekregen. Bij mijn ma verloor ik geen druppel bloed terwijl we met 10 weken op de echo zagen dat het al heel vroeg was mis gegaan. Bloedverlies in het begin van de zwangerschap hoeft er niet altijd op te wijzen dat het ook mis gaat. Afnemende kwaaltjes betekenen niet altijd dat het mis is. Bij mijn zwangerschappen was dit ook heel verschillend. Probeer je niet te druk te maken je hebt helaas er zelf geen invloed op of het goed zit of niet. Sterkte!
Bedankt voor de berichtjes. Ik weet eigenlijk ook wel dat iedere zwangerschap ander is..... Maar toch hoop je op wat positieve berichtjes. Ik moet toch maar afwachten tot woensdag en genieten van de kerstdagen..... Fijne dagen allemaal xx
Ik ook, en lichte rugpijn. Maar ik duim voor je en inderdaad: probeer lekker te genieten! Fijne dagen!
Vervelend dit, Elyssa! Zeker omdat het zo precies uitkomt rond de kerst... Ik zit in het zelfde schuitje... Sinds vorige week bruin verlies en gisteren ook een plas rood. Nu is het weer over gegaan op bruin, maar ik ben natuurlijk super onzeker. Hier zijn sinds een paar dagen de kwaaltjes die ik daarvoor wel had (buikpijn, misselijk, erg moe) ook een beetje afgenomen. Ik hoop zo dat het voor ons allebei niks te betekenen heeft.
Ik heb deze zwangerschap zeker 5X bloed verlies gehad. En nu vanaf 9 weken niet meer gelukkig. Maar de onzekerheid is vreselijk. Veel sterkte, hopelijk valt het allemaal mee.
Wat vervelend en wat slecht dat je pas volgende week terecht kunt! Ik vind het eigenlijk belachelijk, er is toch een noodnummer? Tegen mij zegt de vk, bij bloedverlies direct bellen en komen! Dit vind ik ook heel normaal. Ik zou het noodnummer bellen en eisten dat je gezien wikt worden, het is een paar minuten werk en dienst hebben ze toch. Afnemende kwaaltjes hoeven niks te betekenen, de ene dag voel je je beter dan de andere. Maar in combinatie met het bloedverlies snap ik dat je onzeker bent! Dus; gewoon bellen! Succes meid!
Ja het voelde ook een beetje alsof ik werd weggestuurd ofzo Ballon...... He wat vervelend Kaila! Hoe ver ben jij en wanneer mag jij voor een echo? Xx
Ik ben nu 6 weken en 3 dagen, ietsje minder ver dan jij, maar ongeveer gelijk. Ik heb de 30e mijn eerste echo, jij ook zoiets geloof ik, toch? Nog bloedverlies gehad? Of is het (hopelijk!) gestopt?
Gewoon bellen en zeggen dat het je toch niet lekker zit en dat je wilt dat er nu naar gekeken wordt! Nog bloedverlies gehad?