Help!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Luna1992, Feb 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luna1992

Luna1992 Lid

Dec 4, 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons meisje van 5 maanden sliep al heel snel door maar sinds een maand is het s nachts en af en toe overdag een drama!
    Een paar keer per nacht opstaan hoort er bij, kan gebeuren
    En dan ga je er van uit dat het een sprongetje is, maar dit duurt dus al ruim een maand!
    Sinds gisteren is het helemaal k*t, om 2 uur viel ze pas in slaap.
    Als we haar in bed leggen zet ze het op zn gillen, brullen en huilen met dikke tranen, als ze bij ons zit is er niks aan het hand we zien alleen wel aan dr witte snuitje dat ze moe is...
    Schommelen, zingen, fles ik denk alles waar je zo aan denkt hebben we wel geprobeerd maar niks helpt!

Heeft iemand tips, ideeen?

Alvast bedankt!

2. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    1,189
    541
    113
    Ik weet niet vanaf welke leeftijd, maar het is wel zo dat de sprongetjes steeds langer gaan duren...hier gemiddeld 5 weken :(
    Maar ook als hij overprikkeld is of verkouden is hij 's avonds en 's nachts alleen tevreden als hij bij mama is.
    Ik los het dan op door hem naast me in bed te laten slapen en meestal is het de volgende dag of die daarna over :)
    Zulke kleintjes hebben hun mama nog vaak nodig, of het nou door een sprongetje komt of door iets anders.
    Als ik merk dat hij stil wordt door mijn aanwezigheid geef ik hem dat gewoon.
    Zo sta ik er in in ieder geval :)

3. Luna1992

Luna1992 Lid

Dec 4, 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke misschien dus nog even geduld hebben?
    Zo sta ik er ook in maar helaas helpt dat ook niet zodra het donker wordt is het huilen...

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    Heb je een draagdoek?
    Als bart dit soort ellende heeft knoop ik hem op mijn buik, maak ik een fijn plekje op de bank en ga daar met hem zittend slapen tot ik merk dat hij rustig in zijn bedje verder kan slapen. Dan leg ik de doek over hem heen zodat hij me ruikt, en de 'sleepydust' z'n werk blijft doen :)
    Maar.. hij is nu 14 maanden, en heeft nog geen nacht langer dan 2.5 uur geslapen zonder voeding.. dus ik ben heel erg makkelijk geworden. Wil je niet? Prima. Maar niet huilen want dan word je zus wakker. Dan maar bij mij en samen verder slapen.

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Heeft dit wellicht te maken met het bijvoeden? Onze man heeft snachts krampen van sommig eten (duurt dan 2 nachten) en daarna is alles weer ok

6. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    Als het ineens weer gezellig Is als ze uitbed Is dan zou ik voor de tien minuten regel gaan. Het Is even hard maar je doet haar ook geen plezier als ze elke avond doodmoe nog uren opzit.

Share This Page