Hoi allemaal, we zijn bezig voor ons tweede wonder. Op 26 januari jl ben ik ongesteld geworden. Al hoewel? Verloor minder bloed, was rood/roze met heel veel slijm, net als het slijm tijdens mijn eisprong. Dit heeft 5 dagen geduurd. Toen weer normaal. Nu verlies ik sinds gisteren weer bruin/rood bloed. Ik snap er niets meer van. Mijn menstruatie is altijd vrij regelmatig geweest, maar sinds oktober vorig jaar heel onregelmatig. De laatste 2 keer 58 en 38 dagen. Ben bang in de overgang te raken :x Wie herkent dit?
Ben je allang gestopt met de pil dan? Als je pas gestopt bent kan het ook zijn dat je lichaam eerst moet wennen.
Misschien toch een afspraak bij je huisarts maken om dit te bespreken. Dan krijg je misschien wat duidelijkheid.
Nee, ik heb nog niet getest. Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet durf. Heb al zoveel teleurstellingen gehad. En wat betreft mijn leeftijd, ik loop tegen de 40
Nadat mijn cyclus ook onregelmatig werd via de huisarts naar de gyneacoloog gegaan. Daar werd geconstateerd dat mijn schildklier niet optimaal functioneert. Met medicatie kreeg ik weer een normale cyclus. Zou er niet te lang mee blijven lopen!
Hey meid, Ik wilde eerst ook zeggen dat het door de pil kwam. Maar dat kan dus idd niet! Dan zou ik toch even maandag gewoon de huisarts bellen en het voorleggen. Toen ik lange cyclussen had heb ik dat ook gedaan en werd vrijwel meteen doorverwezen.. En toen was ik pas 21. Natuurlijk is niet elke ha hetzelfde, maar denk dat ze je zeker helpen gezien je leeftijd. En anders gewoon zeggen, dit wil ik, regel het. Daar zijn ze ten slotte voor Succes! En nog wat de anderen zeggen, misschien nog eens testen? Liefs Zoesje
Hoi meiden, sorry voor mijn late reactie. Ik heb nog steeds bruin/roze/rood bloedverlies, geen krampen maar nu ook wat stukjes slijm erbij. Ik denk toch dat ik weer ongesteld ben geworden. Heb zojuist een test gedaan, omdat ik niet meer tegen de onzekerheid kan. Helaas! Ik wacht nu even af en zodra het gestopt is, vraag ik de huisarts een verwijzing naar mijn vaste gynaecoloog.