Hallo allemaal ik heb gisteravond getest met een clear blue plus test en deze geeft een heel licht streepje, is dit een indroogstreepje of toch licht positief? Kunnen jullie meekijken?
Even morgen nogmaals testen. Helaas geven deze wel eens vage streepjes die niet goed zijn Ze zijn dan vaak meer grijs dan blauw
Ag gelukkig, dacht al dat ik gek werd😅 Ik kan van het weekend pas langs de Kruidvat dus dan inderdaad even de kv25 halen. Ben benieuwd wat die aangeeft
Ik vind deze ook duidelijk hoor!! ik heb wel eens vage streepjes gehad maar wat was niet zo duidelijk als deze!
Mag ik vragen waar kv25 voor staat? Ik heb zelf ook vanochtend een clearblue test gedaan en een horizontale lijn bij de eerste gehad en bij de tweede een verticale lijn. Heb er helemaal niet opgelet of er een lichtere streep zat... Dacht dat ze altijd allebei even sterk moesten zijn. Ik ga er vanuit dan het voor mij deze ronde niet heeft gewerkt en had hem ook gelijk weggegooid.
Nee hoor hoeven niet allebei even duidelijk te zijn, in het begin zal de teststreep lichter zijn en die loopt om de dag op qua sterkte ☺️
Misschien de volgende keer de gebruiksaanwijzing goed lezen voordat je een test uitvoerd, daarin staat precies hoe een test afgelezen moet worden.
Ik had de gebruiksaanwijzing niet meer Maar ik was ook wat te vroeg met testen. Was gewoon nieuwsgierig.
Waar zit je in je cyclus? Zie de plus duidelijk en als hij binnen de afleestijd ontstaat lijkt het me een positieve test. Heb je vanmorgen nog een keer getest??
Ik weet niet waarbij in m'n cyclus zit, ik ben eind april gestopt met de nuvaring en weet niet hoe mijn eigen cyclus is omdat dit dus de eerste maand is, als ik 28 dagen aanhoud zou ik een week overtijd zijn, als ik 35 dagen aanhoud zou vandaag m'n NOD zijn. Ik ga zelf uit van 35 dagen aangezien ik anderhalve week geleden ook getest heb en die was negatief.