Ik ben op zoek naar een hele dunne slaapzak voor mijn zoontje van 5maanden. ik woon in Spanje en het wordt hier nogal warm . Hij is 65 cm denk ik en 8 kilo en de zomer duurt hier tm september dus hij moet er nog wel 3 maanden in kunnen. Iemand tips? Welk merk? Alvast bedankt.
Die van wallaboo vond ik het dunst, maar weet niet of je die daar kan vinden. Prenatal heeft ook wel dunne. Die met die schaapjes erop, dat is lakenstof, maar voor in Spanje is dat denk ik nog wel warm. Probeer iets te vinden met hydrofiele stof....
Ik ga donderdag naar Nederland dus kan 'm daar kopen . Wallaboo, ik zal even op internet kijken. Bedankt iig .ik wacht ook nog even meer reacties af
Babydump, van dun katoen. Wij hadden een grijze met witte sterren en een witte met grijze letters waar welterusten en nog wat meer op stond. deze: BD Collection Zomer Indy Grijs 70 cm | Slaapzakken | Baby-Dump
Superdun = hydrofiel slaapzak (van verschillende merken, maar Aden en Anais vind ik erg fijn) En verder vind ik alles van ergopouch het einde! Van 0.5 tot 3.5 tog.
Ik heb laatst een unisex bij de hema gekocht van alleen katoen. Hele fijne slaapzak! Is net in het assortiment gekomen bij ze.
Lodger, superfijn! Maar waarom laat je je kindje als het heel heet is niet gewoon in romper of luier slapen?