Help

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jolieanda, Aug 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jolieanda

Jolieanda Niet meer actief

Ik hoop dat jullie mij hier een beetje kunnen helpen..

Van een vriendin heb ik een paar ovulatietesten gekregen, "zij heeft ze inmiddels niet meer nodig:)" maar om terug tekomen op het onderwerp.

Ik ben deze maand begonnen met het gebruik van de ovulatietesten. Volgende de gebruiksaanwijzing moest ik starten op dag 8 van mijn cyclus omdat ik een cyclus van 26 dagen heb, voor de zekerheid ben ik op dag 7 begonnen. Maar inmiddels zit ik op cd 12 en heb ik nog steeds geen positieve test of iets wat daar op lijkt. doe ie iets verkeerds?

Ik hoop dat jullie mij meer informatie kunnen geven.
    hieronder een linkje met de testen die ik gebruik.
    https://www.zwangerenkids.nl/25-ovulatietesten-dipstick

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Het kan hoor! Dat je een kortere periode hebt tussen je ei en menstruatie die van mij bedraagt 13 dagen heb een cyclus van 27/28 dagen

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,948
    15,595
    113
    Nabij Utrecht
    Als je een lf hebt van 11 dagen komt jouw eisprong op dag 15 en je posi ovutest pas op dag 13-14 ;)

4. Jolieanda

Ik las net op internet dat je het beste tussen 12 en 17 uur kunt testen. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik heb net nog een keer getest en toen had ik een heel licht streepje. Kan het zijn dat ik nu te laat ben?

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Je hebt de gehele cyclus lh in je urine en dus ook op de testen. Ze hoeven itt een zwangerschapstest niet mooi op te lopen. Kan zo zijn dat je een positieve test hebt. Ik teste ca om 11 uur. Wanneer hij positief leek te worden testte ik om 11 en 19 uur

6. Jolieanda

Ik heb me hele cyclus nog geen streepje gezien tot gisteren. Ik las gisteren alleen op internet dat je niet met je ochtendurine mocht testen, en dit heb ik wel gedaan, omdat ik mijn testen van een vriendin heb gekregen zonder duidelijke gebruiksaanwijzing wist ik dit niet.

Ik denk dat ik deze cyclus verpest heb, nu hebben wel natuurlijk wel geklust haha om het toch maar te proberen. Maar zal het afwachten. Gisteren was het een erg licht streepje, en ik heb net getest in plaats van gelijk om half 7 's morgens en nu ook een licht streepje.

inmiddels zit ik op dag 14. precies 14 dagen voor mijn verwachte mens aan. ( dit voorspeld mijn app op me telefoon maar dit klopt niet omdat mijn cyclus gemiddeld 25-26 dagen is.
    Ik gebruik: maya by lc

Share This Page