Ik heb sinds een paar dagen licht bruinverlies. Moet ik me hier druk om maken of niet? Of moet ik me eigenlijk pas druk gaan maken zodra het bruinverlies rood wordt? Echt krampen heb ik ook niet. Wel af en toe een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar ik denk dat dit dan eerder door mijn darmen komt of met de misselijkheid te maken heeft. Ik ben trouwens ongeveer 6 weken nu.
Het is helaas lastig te zeggen. Ik had al mijn zangerschappen bloedverlies. Bij deze 5e zwangerschap ook weer, maar nu gaat het goed. Veel sterkte met wachten!
Ik heb rond de 6 weken 2 dagen bruinverlies gehad en daarna heb ik nog 2 goede echo's gehad. Bij mij betekende het dus niks al zat ik flink in de stress. Als je je zorgen maakt zou ik de verloskundige even bellen.
21-07 zelf "ongesteld" geweest en rond 27-07 erachter gekomen dat ik zwanger was.. Dacht zelf dat ik een wat mindere ongesteldheid had en dat ik na mij ongesteldheid wat overgebleven bloed verloor.. Uiteindelijk werd ik 3 dagen misselijk en heb ik 2 testen gekocht, deze waren positief en zeiden dat ik 2-3 weken zwanger was.. Ben 5-8 naar de VK geweest.. Deze kon het niet goed zien, dezelfde dag naar Z-H geweest waar ik meteen geopereerd ben voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Natuurlijk kan het bij jou allemaal goed zijn!!! Maar wil het toch even zeggen.. Ik dacht zelf ook dat t wel goed zat dat het gewoon innesteling was.. Aangezien ik geen krampen of andere kwaaltjes had.. Heel veel succes en ga niet meteen van het ergste uit!
Hoi, ik heb hetzelfde als jij. Ik ben nu 5 .1 zwanger. Alleen oud bloed, heel weinig maar toch zichtbaar. Eerst maakte ik mij er druk om, heb toen met vk gebeld. Zij gaf aan dat dit heel erg vaak voor komt in prille zwangerschap. En wanneer ik erg buikpijn of plots veel ga bloeden of in combinatie, moet ik opnieuw contact opnemen. Ik heb nu wel voor de zekerheid vervroegde echo. Nadat ik de vk heb gesproken ben ik iets meer gerustgesteld. Al weet ik natuurlijk nog niet of het er goed uitziet of niet. Ik probeer nog zoveel mogelijk te genieten van de zwangerschap en van het positieve uit te gaan, met natuurlijk in mijn achterhoofd dat het ook mis kan zijn. Ik moet zeggen dat het bij mij bijna weg is. Ik weet niet of je hier wat aan hebt hoor, het kan eigenlijk van alles zijn. Een echo kan wellicht meer vertellen. Wanneer heb jij je echo gepland staan? En hoe is het nu bij jou? Liefs
Hier regelmatig bruinverlies gaat tussen de 3,5 en 7,5 weken. Nu 22 weken zwanger van een kerngezonde, beweeglijke kleine meid Ik hoop dat het bij jou ook niets betekent en het gewoon goed blijft gaan!
Het zegt niets.. Ik heb 1 mk gehad die meteen met rood bloed begon zonder krampen.. Toen zwanger en verloor ineens wat bruin bloed maar ging gewoon goed en is nu mijn zoontje van ruim 4 Toen mk wat met bruin bloed begon dat na een aantal dagen overging in rood en pas flinke kramp toen ik het verloor.. Het is zo cliché maar je kunt echt alleen afwachten.. Hier wou de vk toen geen vroege echo maken maar je kunt natuurlijk altijd bellen wie weet maken ze hem bij jou wel!
Ik heb nog niet de vk gebeld. Maar het lijkt nu weer af te nemen en het is al die tijd wel bruin geweest. Ook zegt mijn lichaam weer steeds duidelijker dat ik toch zwanger ben. Dus hoewel ik nog niet helemaal gerust ben, ga ik er haast wel vanuit dat het goed zit.