help....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ennovy, Oct 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Lieve meiden,
    Ik zit met de handen in het haar. Heb mijn tweede ivf gehad en zit nu op dag 15 na de punctie en 12 dagen na een terug plaatsing van 2 embryo's.
    Heb vorige week testen gedaan om de afloop van de pregnyl te volgen. Na woensdag werd mijn test duidelijker dus zo gelukkig! Maar donderdag weer lichter. Weg grote droom...Ben door blijven testen en dit zijn nu mijn testen van de afgelopen 24 uur.
    Wat moet ik hier nu mee? Ze lopen niet echt op maar worden ook niet lichter.
    Word hier zooooo onzeker van....Leef tussen hoop en vrees.
    Ben dus momenteel 1 dag " overtijd " maar ja....gebruik ook utrogestan.
    Wat een mindpiep is deze malle molen. ..

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Lieve groetjes,
    Yvonne

Attached Files:

2. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,572
    1,870
    113
    Female
    Ik vind jou onderste testje wel iets duidelijker dan die twee erboven. Hopelijk over een paar dagen een duidelijkere test

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Oh lieve yvonne wat gun ik het je meid! Ga hard voor je duimen dat de testen mooi gaan oplopen!
    Over je testen kan ik weinig zeggen, heb zelf ook geen ervaring! Maar wat hoop ik het voor je na al die tijd!

4. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    4,155
    1,493
    113
    Ik hoop keihard voor je dat ze op gaan lopen. Bij mij hadden gelijkblijvende testen in ieder geen positief gevolg.
    Maar je schrijft dat deze testen van de laatste 24 uur zijn. Dan kun je er ook niet echt goed vergelijken. 48 uur verschil tussen twee testen wel.

5. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Ik hoop het echt oprecht voor je!
    Maar als je 24 uur lang 3 testen doet is het wel logisch dat ze niet helemaal donkerder zijn.
    HCG verdubbelt zich om de 2 dagen, dus kun je beter over 2 dagen weer testen. En dan moet hij donkerder zijn. Eventueel morgen.
    En als je wat gedronken hebt in die 24 uur vlak voor 't testen, of vaak plassen is je urine minder geconcentreerd waardoor ze ook nier donkerder zullen zijn..

Of begrijp ik het van de 24 uur testen verkeerd?
    Maar ik vind je testen wel wat oplopen. Die laatste is t donkerste, vergeleken met de eerste sowieso!

Ik duim heel hard voor je!!!!

6. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

Jun 12, 2015
    342
    40
    28
    Ik had op dpo17 na punctie ook niet meteen een knaller, maar enkele dagen daarna wel een donkere streep.
    Misschien maandag even bellen en vragen om een bloedtest?

7. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik ook! Duim voor je!

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat de rest al zegt.. binnen kort tijdsbestek lastig te vergelijken.. het is je gegund dus hopelijk gaan ze oplopen.
    Morgen wellicht weer even testen?

9. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Och wat zijn jullie toch lieve meiden ♡

Dit is in 3 jaar dichter bij een zwangerschap dan ooit dus mijn emoties vliegen alle kanten op. ..Toen hij donderdag lichter werd, heb ik voor het eerst gehuild in deze 3 jaar. Zo blij klaar te zijn met deze idiote molen. Maar toen bleef het streepje. ...Dan MOET er toch iets gaande zijn. Maar voor 15 dagen na punctie vind ik hem zo licht.
    Ben echt heel bang. ...

Was de jouwe ook niet knal, zelfs niet 17 dpo dus Hagedisje?
    Bloedtest schijnen ze niet zomaar te doen in Zwolle.

En inderdaad. ..binnen 24 uur:) Zit te snakken naar zekerheid.

Bedankt meiden!

Liefs,
    Yvonne

10. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Heb je nog getest?

11. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    AH meis, is logisch dat je dan even heel hard moet huilen! 3 jaar is heel lang om naar een kindje te verlangen!

Ik zou als ik jou was elke ochtend (het liefst om de dag) testen. Als ze dan niet oplopen of aflopen ben ik bang dat het geen goede zwangerschap is en dat zodra je stopt met de usteogan (of misschien zelfs al eerder) je toch zal gaan bloeden.

Omdat je deze streepjes hebt is er sowieso wat gaande (of geweest) hopelijk nestelt een van de bevruchte eitjes zich toch goed in en lopen je testen op.

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Welke test is van wanneer de bovenste van woensdag?

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hoe is het afgelopen?

14. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

Jun 12, 2015
    342
    40
    28
    Ik ben ook heel benieuwd!

En het streepje dat ik had op dpo17 was echt nog geen knaller ;)

15. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Ben ook erg benieuwd!

16. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Hoe is het meid? Ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is!!!

17. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Och wat slecht van mij. ....Ben helemaal vergeten om hier te vertellen hoe het is afgelopen. Sorry lieve meiden!

Maar helaas is het geëindigd in een vroege miskraam. .,,Diep dal waar ik uit moest kruipen maar ik ben er weer!!

Nu even niks! Rust voor lichaam en geest.

Dikke kus,
    Yvonne

18. Proudmama01

Proudmama01 Niet meer actief

Oh wat ontzettend naar zeg. Je hebt al zo'n lange weg afgelegd zie ik, het geluk mag nu wel eens aan jullie kant staan! Sterkte, hoop snel op een plakbeebje voor je!

19. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Ennovy, ik lees dat je in Zwolle onder behandeling bent. Misschien zijn we elkaar al eens tegen gekomen....

Geef jezelf even de tijd het geheel te verwerken en dan met frisse moed er tegen aan!
    Heb je nog wat cryos over? Ik hoorde in het ziekenhuis dat cryos vaak beter nestelen omdat ze iets ouder en dus verder ontwikkeld zijn dan de verse. Voor mij ging die vlieger wel op. Ik duim heel hard dat het bij jullie snel lukt en dat het een prachtige plakbeeb wordt!

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ohh wat rot om te lezen :(
    Hopelijk levert de pauze je wat op en gaat er snel toch een mooie baby konen. Sterkte!

Share This Page